635csi Skrevet Mars 24, 2009 Skrevet Mars 24, 2009 Adressen som vedkommende har brukt som returadresse stemmer ikke med kontonummeret har jeg nå fått bekreftet av banken. Snakka nettopp med lensmannen her hjemme, og de får vite kontoeiers navn når jeg har levert anmeldelsen. Dette rekker jeg dessverre ikke før på fredag, så det er fritt fram for dere andre som har blitt svindlet å anmelde før den tid. Jo raskere vi får vite navnet hans jo bedre. Har en litt god følelse akkurat nå. Håper nesten svindleren er innpå forumet her og sjekker tilstanden av og til Han bør få verdens kaldeste føtter nå, hehe
Tom K Skrevet Mars 24, 2009 Skrevet Mars 24, 2009 Greit nok at det ikke er så veldig høye beløp, men svindler du 10 personer for en tusenlapp hver så blir det fort mye penger, og det er ikke alle som gidder og annmelde pga av alt styr og bråk det fører med seg, dessuten så kan 1000,- være VELDIG mye penger for en 18 årig student, jeg vet i hvertfall at hadde noen svindlet meg for 1000,- kr så hadde jeg gladelig gitt vedkommende store problemer med å ta til seg fast føde i lang tid
E36Kristian Skrevet Mars 24, 2009 Skrevet Mars 24, 2009 idiot. har vert ute for ligninde, kjøpte noen høytalere på qxl, gikk til politiet med mailene vi hadde vekslet og med kontonummeret.. tror du ikke politiet henla saken da? blir så j.... forbanna. skulle hatt ein form for anmeldelse under nicket som viser om du har vert erlig kjøper\selger eller om du er ein luring..
SanMiguel Skrevet Mars 24, 2009 Skrevet Mars 24, 2009 idiot. har vert ute for ligninde, kjøpte noen høytalere på qxl, gikk til politiet med mailene vi hadde vekslet og med kontonummeret.. tror du ikke politiet henla saken da? blir så j.... forbanna. skulle hatt ein form for anmeldelse under nicket som viser om du har vert erlig kjøper\selger eller om du er ein luring.. Ja, men du kan jo lage flere brukere kan du ikke..? Fungerer hvis man får de positive anmeldelsene hvertfall!
Simon S Arvesen Skrevet Mars 25, 2009 Skrevet Mars 25, 2009 Adressen som vedkommende har brukt som returadresse stemmer ikke med kontonummeret har jeg nå fått bekreftet av banken.Snakka nettopp med lensmannen her hjemme, og de får vite kontoeiers navn når jeg har levert anmeldelsen. Dette rekker jeg dessverre ikke før på fredag, så det er fritt fram for dere andre som har blitt svindlet å anmelde før den tid. Jo raskere vi får vite navnet hans jo bedre. Har en litt god følelse akkurat nå. Håper nesten svindleren er innpå forumet her og sjekker tilstanden av og til Han bør få verdens kaldeste føtter nå, hehe Bra jobba 635csi. Jeg skulle anmelde det idag, men rakk ikke innom før dem stengte. Men skal få gjort det så for jeg får tid. Spent på hvem som eier dette konto nr! Sender deg info på PM ja
316 Skrevet Mars 25, 2009 Skrevet Mars 25, 2009 Var like før jeg la inn bud på telefonen, takk og lov at jeg ikke gjorde det. For et rasshøl, skulle hatt bank!
Bmw_325i_ Skrevet Mars 25, 2009 Skrevet Mars 25, 2009 Hei!Jeg må dessverre selge en Nokia N82 (svart) m 9mnd Navigasjon igjen. Tlf er veldig bra men må selges pga pengemangel.. Den ble kjøpt ny for 3 mnd siden og er ikke opperatør låst Tlf har utrolig mange finesser som bla Gps / 5MP kamera Ny pris: 3990,- Pris: bus ønskes! må bort fort Har også en Navigon 7210 GPS Europa Navigon GPS 7210 med kart over Europa. 4,3" LCD 2GB Flash, TMC Veldig bra gps som er lett å bruke fargen på denne er "pianosvart" og er Ble kjøpt ny for 2mnd siden. NY pris: 2995,- Pris= bud ønskes Må bort fort! virka som han trengte penger! fy faen.. hadde det vært meg som hadde handla så hadde jeg rett å slett reist ned å tatt knekken på han hvis jeg ikke fikk igjen penga mine. Er ikke vits å respektere RESPEKTLØSE mennesker!!!! blir så provosert av sånne mennesker håper dere som har blitt svindlet får orden på saken. lykke til
635csi Skrevet Mars 25, 2009 Skrevet Mars 25, 2009 Er nok snakk om to personer som samarbeider dette her, èn i Mosjøen og èn i Hortendistriktet. Politiet får saken med dokumentasjon på all korrespondanse mellom meg og svindler på fredag, samt en del info jeg har tilegnet meg fra bl.a. andre forumbrukere som også har blitt svindlet. Har heldigvis navn og div. å gå etter nå. Så inntil videre drar jeg ikke ut på tur selv, men jeg har en veldig lang sommerferie når den tid kommer. Kunne vært greit å sett seg litt om i vårt langstrakte land
Tom K Skrevet Mars 25, 2009 Skrevet Mars 25, 2009 Hehe ja man rekker å bygge opp en voksen aggresjon over fjellet når man kommer bak en tysk bobil
635csi Skrevet April 20, 2009 Skrevet April 20, 2009 Oppsummering og begrunnelse for avslutning av saken fra min sin side, kan nå leses her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=110083&highlight=
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå