leif harald Skrevet Mars 16, 2009 Skrevet Mars 16, 2009 Noen som vet hvor man får taki klips til sidesjørta på en e30m3? Er noen spisse hvite. Haster så hadde vert kjekt om noen viste hvor jeg finner de
G-RACING Skrevet Mars 16, 2009 Skrevet Mars 16, 2009 Har du borret hull til skjørta? Hadde du en mal du fulgte?
leif harald Skrevet Mars 16, 2009 Forfatter Skrevet Mars 16, 2009 Har du borret hull til skjørta? Hadde du en mal du fulgte? har ikke borret hulla nei. han som skal lakke og pusse å modifisere sidesjørta spurte meg om jeg kunne skaffe de klipsa. koed hadde ikke og fikk ikke taki Men kan altis lage en mal/forklaring/mål på hvordan vi gjør det. men først må jeg få taki de klipsa. har du noen kansje?
Marius_e30 Skrevet Mars 16, 2009 Skrevet Mars 16, 2009 ring å hør med en bmw forhandler, mener det er noen av klipsene som har gått ut...
leif harald Skrevet Mars 16, 2009 Forfatter Skrevet Mars 16, 2009 ring å hør med en bmw forhandler, mener det er noen av klipsene som har gått ut... De klipsene var vist gått ut, koed sa hvertfall det
Superbeetle Skrevet Mars 16, 2009 Skrevet Mars 16, 2009 Sleng ut et bilde av dem da Kanskje noen vet noen klips man kan bruke som erstatning
leif harald Skrevet Mars 16, 2009 Forfatter Skrevet Mars 16, 2009 Sleng ut et bilde av dem da Kanskje noen vet noen klips man kan bruke som erstatning Har ingen slike klips
leif harald Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Skrevet Mars 19, 2009 Jeg har noen slike liggendes.. AIAIAIA, sleng dem over
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå