fredden3 Skrevet Januar 29, 2010 Skrevet Januar 29, 2010 Kor d blir når du fe senk på na da rune-tom ? Må du til å bredde da ? Ser ut på bilde att frammfelgane stikke litt utom hjulbuane Nilsen btw
Sonicx66 Skrevet Februar 26, 2010 Forfatter Skrevet Februar 26, 2010 jo d blir vell goll tenke ej nilsen boy;) ja skolle vel kansje ha jort d:P ja dæi stikke litt utom:P mn d e verre bake:D
Sonicx66 Skrevet Februar 26, 2010 Forfatter Skrevet Februar 26, 2010 jo takk for d;) d speler helt ok:P er mer å hente:P å d ska d bli også
Sonicx66 Skrevet Mars 9, 2010 Forfatter Skrevet Mars 9, 2010 ja d kan du sei ska bli enda finare når ej he fått dæi pussa å lakka må ha nye dekk me
Sonicx66 Skrevet April 7, 2010 Forfatter Skrevet April 7, 2010 litt opdatering her:P har prøvd ny kasse. og har funnet ut at dene var bedre:O åsså har vi mono blåkka åppå kassa;)
Sonicx66 Skrevet April 24, 2010 Forfatter Skrevet April 24, 2010 Nice, dette blir et prosjekt jeg har lyst til å følge med på Jo takk for d;) ja det er bare å jer:) mn pga hus og sånne ting så er ikke økonomien på topp desverre:P så blir ett langsomt prosjekt:(
Morty999 Skrevet April 24, 2010 Skrevet April 24, 2010 kjører du med forskjellige dekk dim foran og bak? isåfall dreper du girkassa di FORT!
Sonicx66 Skrevet April 25, 2010 Forfatter Skrevet April 25, 2010 kjører du med forskjellige dekk dim foran og bak? isåfall dreper du girkassa di FORT! emm. så lenge rolle omkretsen er nåkelunde lik framme og bak så ska d ikke ha noe å si. desutten har eg en fordelingskasse, så der er ikke konstant 4 hjulstrekk som er låst. mener på d var 5 eller 15 prosent forsjell kunne du ha uten noen problemer. men takk for infoen har du hatt 4x4 bimmer selv?
Sonicx66 Skrevet April 25, 2010 Forfatter Skrevet April 25, 2010 har vurdert å selle subbene mine bud? har igrunnen 3 stk åsso har jeg vurdert nye høytalere fremme så de gamle er da til salgs
Morty999 Skrevet April 25, 2010 Skrevet April 25, 2010 selv om du har fordelingskasse så hjelpe rikke det.. og den er konstant 4x4... så kjører du med forskjellig dekkdim(omkrets) foran og bak ødelegger du den.. uansett hva du mener...
Sonicx66 Skrevet April 30, 2010 Forfatter Skrevet April 30, 2010 selv om du har fordelingskasse så hjelpe rikke det.. og den er konstant 4x4... så kjører du med forskjellig dekkdim(omkrets) foran og bak ødelegger du den.. uansett hva du mener... den er konstant 4x4 men den fordeler kraften mellom framhjulsdriften og bakhjulsdriften etter behov... har hørt for lenge siden med dekk og felg firmaer, og de mener att d har ingen betydning so lenge forsjeller er så liten. og de garanterte att d jekk fint. men som sakt. har du prøft/erfaring? det er mange så sier att d ikke har noen betydning so lenge det er så pass liten forsjell. skall ha 225. 45 17 fremme på 8.5 toms breie felger. og bake skal eg ha 225. 50 17 på 10 toms breide felger. eller noe lignende. slik att rulle omkretsen er ganske lik hverandre. og som sakt etter dekk og felg forhandlere skal d gå helt fint.
Sonicx66 Skrevet Mai 9, 2010 Forfatter Skrevet Mai 9, 2010 her er nye bilder etter det vart byttet blinklysglassene bake
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå