Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

jeg har sett og brutk mange 4x4'r som har kjørt med feil dekk dim ja.. og der blir kassa ødelagt.. samma på gamle forder også..

bare tull att det går bra, spesielt med det du skal ha. det blir hvertfall feil

Skrevet

då har eg våre på db-drag og resultatet ble 143,6 db :) ente opp på en delt 2 plass :)

Skrevet

Spiller ganske høyt anlegget ditt da :)

Morty har rett, bare sørg for lik rulleomkrets. hvis ikke ødelegger du noe fort!

Byttet du motor til M52B25 eller B28?

Skrevet

ja d duger :P men er ikke bra nåkk enda :)

ja eg skal ha mest mulig rett rulle omkrets. men uansett hva noen sier så skal de felgene på :) har en kompis me a4 t.q. som har reknet ut litt på dette på sin bil. å audi burde ha lik omkrets. men noen få % kan gå fint. å det er de eg skal ha. minst muli sefølgeli. mn tror ikke eg får 100% lik rulleomkrets.

byttet til m52b25 ja:P sånn att alt stemmer i vognkorte osv. :P men hadde eg fått tak i en 2.8l så hadde eg vurdert å sette den inn :P men hvet ikke om 4x4'en tåler så mye mer power :S

• 1 month later...
Skrevet

Har nå kjøpt og byttet til v8 trynet:) og har fått tak i shmiedman pedaler eller hvordans det skrivest :).

har og fått på nye dekk på felgenne:)

• 2 weeks later...
  • 3 months later...
Skrevet

da har eg fått montert senkeett samt ny grill og blinklys på sjermenne og ny girkule ++ ;)

åja:P har og kjøpt en delebil - 525ix touring 92'' :)

Anlegg- batteri samt nye subber :D 2x15 :D

• 2 months later...
Skrevet

har da begynt på interjør bytte og litt electro bytte :) svart dash samt mitt konsoll. og mer skal de bli :)

har og fått inn nye subbene og ene batteriet :) mn jenstår en dell finjustering samt innfelling av 6x9 i bagasjerommet! :S har og felt ned sub forsterkeren :)

• 5 weeks later...
Skrevet

Ser ganske sykt ut det anlegge ditt!

Blir vell en 12" Ground Zero på meg i sommer til å begynne med, hvordan forsterker har du til de 15"? :)

Sjekk ut min touring, samme modell og har samme lykter, lyktesenk og emblemer som du har, er sugen på V8 front jeg og, blir vell det etterhvert og. Gøy å lese i tråder som er om samme bil som en eier! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...