Gå til innhold

E46 M3-speil selges.. (uorg) passer også e36..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et sett m3 speil for E46 Coupe liggende.. Disse er uorginale, og er satt sammen med et adapter..

Dette adapteret som følger med kan også selfølgelig byttes ut slik at det f.eks passer sedan osv.. Helt sikkert e36 også..

Speilene er aldri brukt, og derav i 100% stand, fargen er chrome, og for de som ikke ønsker det, så går det an å lakkere om :)

Kontakten til speilene er en 4-leder kontakt, og selve speilet er sotet..

Setter prisen til 500,- bud under det blir ikke registrert :wink:

yvbkobpnf7c09gq3futs.jpg

ynn03zpp7g6fx628rhqe.jpg

i1wo3cinjuah8ppm1g7h.jpg

lj4bhee6me4ybnb06yf9.jpg

wwg4vxfhy68sw9onlt1l.jpg

mjaa5zysqxf508m4klxa.jpg

q3siikl01pymqrppdyod.jpg

Skrevet

kunne jo være interresant... krommen er bare lakkert på regner jeg med? hvordan får man disse til å passe på e46? e46 har såvidt jeg vet bare 6 og 12 pins kontakt?

Skrevet

Var forrige eier som bestillte på dette, og gav opp da han ikke fikk kontaktene til å passe, jeg for min del har vel ikke ville hatt noe problem med å få de til å virke.. Det er sikkert noen som har slitt med problemet før som det går an å spørre;)

Skal ikke ha de selv fordi jeg har et annet sett liggende færdiglakkert :)

krommen er bare lakkert på ja, så er bare å pusse ned å lakkere over :)

Og til annen informasjon, så er det ikke varme i de, så er vel derfor den mangler 2 ledere..

12 pins speil er vel for de som vipper oppover..

• 3 weeks later...
Skrevet

Ikke solgt nei :)

De passer sedan om man kjøper seg adaptre.. disse fås kjøpt på mange styling-nettsider, og koster vel ikke mere enn en hundrings :)

Så faktisk identiske speil, med adaptre lakkert i bilens farve på en sedan i helga, var veldig fint

Skrevet

de har ikke varme, men de har automatisk folding og el justering? har du bildet av hvordan foten ser ut med adapterene på? blir det noen form for glippe?

Skrevet
de har ikke varme, men de har automatisk folding og el justering? har du bildet av hvordan foten ser ut med adapterene på? blir det noen form for glippe?

Hei :)

Har ikke testa de, så det jeg vet er at de er el. justerbare.. trodde det var varme i de, men så la jeg merke til at det ikke var noen "varmetråd" så jeg vil ikke garantere at det er varme i de..

Har bilde av det vettu :) Er noe glippe, men synes det er ganske lite..

3zvs1rbffxwql9krawrr.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...