Howrd Skrevet Mars 16, 2009 Skrevet Mars 16, 2009 Har et sett m3 speil for E46 Coupe liggende.. Disse er uorginale, og er satt sammen med et adapter.. Dette adapteret som følger med kan også selfølgelig byttes ut slik at det f.eks passer sedan osv.. Helt sikkert e36 også.. Speilene er aldri brukt, og derav i 100% stand, fargen er chrome, og for de som ikke ønsker det, så går det an å lakkere om Kontakten til speilene er en 4-leder kontakt, og selve speilet er sotet.. Setter prisen til 500,- bud under det blir ikke registrert
S.Arnesen Skrevet Mars 16, 2009 Skrevet Mars 16, 2009 kunne jo være interresant... krommen er bare lakkert på regner jeg med? hvordan får man disse til å passe på e46? e46 har såvidt jeg vet bare 6 og 12 pins kontakt?
Howrd Skrevet Mars 16, 2009 Forfatter Skrevet Mars 16, 2009 Var forrige eier som bestillte på dette, og gav opp da han ikke fikk kontaktene til å passe, jeg for min del har vel ikke ville hatt noe problem med å få de til å virke.. Det er sikkert noen som har slitt med problemet før som det går an å spørre;) Skal ikke ha de selv fordi jeg har et annet sett liggende færdiglakkert krommen er bare lakkert på ja, så er bare å pusse ned å lakkere over Og til annen informasjon, så er det ikke varme i de, så er vel derfor den mangler 2 ledere.. 12 pins speil er vel for de som vipper oppover..
Howrd Skrevet Mars 16, 2009 Forfatter Skrevet Mars 16, 2009 par bilder til for å vise sotinga pluss med adapter
Howrd Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Skrevet Mars 21, 2009 500,- De er dine med en gang om du vil ha de
Howrd Skrevet April 7, 2009 Forfatter Skrevet April 7, 2009 Ikke solgt nei De passer sedan om man kjøper seg adaptre.. disse fås kjøpt på mange styling-nettsider, og koster vel ikke mere enn en hundrings Så faktisk identiske speil, med adaptre lakkert i bilens farve på en sedan i helga, var veldig fint
S.Arnesen Skrevet April 7, 2009 Skrevet April 7, 2009 de har ikke varme, men de har automatisk folding og el justering? har du bildet av hvordan foten ser ut med adapterene på? blir det noen form for glippe?
Howrd Skrevet April 8, 2009 Forfatter Skrevet April 8, 2009 de har ikke varme, men de har automatisk folding og el justering? har du bildet av hvordan foten ser ut med adapterene på? blir det noen form for glippe? Hei Har ikke testa de, så det jeg vet er at de er el. justerbare.. trodde det var varme i de, men så la jeg merke til at det ikke var noen "varmetråd" så jeg vil ikke garantere at det er varme i de.. Har bilde av det vettu Er noe glippe, men synes det er ganske lite..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå