caaatooo Skrevet Mars 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2009 innpress på disse? Tro om jeg kan få plass til de bakhjulene på min e34..Sitter og ser om de vil se nå fin ut på bilen min og..hmm Hei Jonas Har ikke tallene for innpress her akkurat nå, men skal prøve å få dette sjekket opp i løpet av morgendagen Det spørs vel gjerne om ikke 275 dekk blir litt vel gromt for en E34 uten valsing..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520ia Skrevet April 1, 2009 Share Skrevet April 1, 2009 Dekkene koster 7500 kroner hos Sharif. Jeg byr deg 7000 kroner for felger/dekk. Jeg kan ikke hente de, så de må sendes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet April 1, 2009 Forfatter Share Skrevet April 1, 2009 Dekkene koster 7500 kroner hos Sharif.Jeg byr deg 7000 kroner for felger/dekk. Jeg kan ikke hente de, så de må sendes. Takk for budet, men det blir dessverre litt for lavt. Det er tross alt snakk om originale kvalitetsfelger, ikke replica. Prøv å undersøk nyprisen på felgene - kvalitet koster. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520ia Skrevet April 1, 2009 Share Skrevet April 1, 2009 Du skrev selges ikke under 10000 kr. Det ver vel da du skulle selge de med michelin dekk det . Jeg vet at felgene er dyre hos BMW. Hvor mye må jeg ut med da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet April 1, 2009 Forfatter Share Skrevet April 1, 2009 Du skrev selges ikke under 10000 kr. Det ver vel da du skulle selge de med michelin dekk det . Jeg vet at felgene er dyre hos BMW.Hvor mye må jeg ut med da? 9000,-, så er de dine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520ia Skrevet April 1, 2009 Share Skrevet April 1, 2009 Har orginale 18" felger fra før så jeg kommer heller til å kjøpe nye Michelin dekk på de. Syns bare de du har er finere, også litt fett med 275 bak. Hadde de bare stått Michelin på de du Felgpakka som jeg har koster Ca 26000 hos BMW, så dine koster brått 30000,-. Så 9000,- bør være en veldig grei pris. Lykke til med salget og God Påske! Liker forresten bilen din svært godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet April 1, 2009 Forfatter Share Skrevet April 1, 2009 Har orginale 18" felger fra før så jeg kommer heller til å kjøpe nye Michelin dekk på de. Syns bare de du har er finere, også litt fett med 275 bak. Hadde de bare stått Michelin på de du Felgpakka som jeg har koster Ca 26000 hos BMW, så dine koster brått 30000,-. Så 9000,- bør være en veldig grei pris. Lykke til med salget og God Påske! Liker forresten bilen din svært godt. Felgene er veldig pene på bilen, og man får en sporty original-look med dem. De er også en drøm å kjøre på, i alle fall sammenlignet med 20". Jeg var overbevist om at det var Michelin dekk på dem, for de er imponerende gode å kjøre på - ingen sporing og minimalt med støy. Jeg er normalt veldig fleksibel når det gjelder pris, og forventer ikke å få "gull" for det jeg skal selge, men samtidig må jeg passe meg selv for ikke å "gi" dem bort. Men hvis responsen uteblir i løpet av overskuelig fremtid kan jeg jo sende deg en PM, så blir vi sikkert enige..? Kjempemorsomt å høre at du liker bilen min, jeg er veldig godt fornøyd med den Ha en riktig god påske! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet April 9, 2009 Forfatter Share Skrevet April 9, 2009 BUMP! Fortsatt til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr_johansen Skrevet April 9, 2009 Share Skrevet April 9, 2009 Passer de på en E61 *kan* jeg kanskje være interessert. Jeg er i ferd med å bestille fra dekkonline eller ev. en felgpakke fra GS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet April 10, 2009 Forfatter Share Skrevet April 10, 2009 Passer de på en E61 *kan* jeg kanskje være interessert.Jeg er i ferd med å bestille fra dekkonline eller ev. en felgpakke fra GS. Hei Hjulene passer like bra på E60 som på E61; de er en option utstyrslista til BMW når man bestiller ny bil. Hjulene skal være godkjent både for E60 og E61. Merk også at dette er originale BMW felger, og ikke kopifelger av langt dårligere kvalitet. Hvor i Nordland bor du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr_johansen Skrevet April 10, 2009 Share Skrevet April 10, 2009 Hei, Jeg bor i Bodø. Felgene ser bra ut, det eneste er at dimensjonen bak var litt voldsom etter min smak (er litt mer opptatt av forbruk enn bredde) Hvor langt ned kan man gå på en 9" felg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet April 10, 2009 Forfatter Share Skrevet April 10, 2009 Hei,Jeg bor i Bodø. Felgene ser bra ut, det eneste er at dimensjonen bak var litt voldsom etter min smak (er litt mer opptatt av forbruk enn bredde) Hvor langt ned kan man gå på en 9" felg? Hvis du er redd for sporing så kan jeg forsikre om at det er nærmest et ikke-tema, selv med 275 brede bakdekk. Men du kan gjerne, hvis det er ønskelig, lett bruke 245/40-18" på en felg som er 9x18" bred - og omså smalere. I forhold til bensin-/dieselforbruk tror jeg ikke at bredda på bakhjulene utgjør så altfor mye..? Har ikke merka stort til det selv. Disse felgene har knapt nok stått på bilen min, siden jeg selv kjører med 20" med hhv. 245/30-20" foran og 285/25-20" bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr_johansen Skrevet April 10, 2009 Share Skrevet April 10, 2009 OK, 245 er helt greit, ville bare vite om man kan gå noe ned. Kan du lese av belastningsindexen på både for og bakdekk? (det er kanskje samme på E60 of E61 men vil bare være sikker) Hvis den er korrekt bør vi vel kunne bli enige. (har en 525dat, btw) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet April 10, 2009 Forfatter Share Skrevet April 10, 2009 OK,245 er helt greit, ville bare vite om man kan gå noe ned. Kan du lese av belastningsindexen på både for og bakdekk? (det er kanskje samme på E60 of E61 men vil bare være sikker) Hvis den er korrekt bør vi vel kunne bli enige. (har en 525dat, btw) PM sendt Til opplysning for øvrige interessenter er belastningskoden foran 93Y og belastningskoden bak 95Y. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå