Mikael Skrevet Mars 16, 2009 Share Skrevet Mars 16, 2009 Hei. Selger min BMW e28 520 fra sent 85. Bilen har gått garanterte 242.000km, og er veldig fin å se på. Minimalt med rust! Bilen har vært kollidert med, og skjermen, og begge dørene på venstre side ble skadet. Dette var før jeg kjøpte den, og det er montert ny skjerm som er lakkert. Midlertidig førerdør ble også satt på, og spraylakkert siden den var svart. Ellers er det alarm på bilen, som utløses hvis noen kjører på bilen, åpner dører, panser og bagasjelokket. Bilen er senket ca 35-40mm med fjærer fra Lesjöfors. TUV-papirer ligger. Det er også satt inn turteller der klokka orginalt er, og klokke på siden(bilder kan sendes) Nysenka, og med sommerfelger. Sommerfelgene har stått på en e36 og har derfor 10mm spacere og lengre hjulbolter foran. Bildet som viser den "stygge" siden av bilen, og vinterfelgene! Bakluka, vet ikke hva som har vært der, men det har i allefall vært så godt klister på det at lakken har blitt revet bort. Derfor bare pusset litt ned og grunnet. Speedometer med turteller, og litt av klokken til høyre Står en tape-bit over lampa for slitasjevarsleren, og det er mest sannsynlig fordi ledningene er kappet av (vet ikke hvorfor, er gjort av forrige eier) Forsetene Baksetene Bagasjerommet Flere bilder kan sendes! Bud ønskes! Mvh Mikael Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2009 Flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Grandalen Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 Flere bilder Ca pris på denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2009 Flere bilder Ca pris på denne? Er usikker på hvor mye den kan ha av verdi, så jeg har bare skrevet at folk må komme med bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2009 bumpelibump =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Mars 21, 2009 Share Skrevet Mars 21, 2009 Skilt pr dd.? EU? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2009 Skilt pr dd.?EU? Det er ikke skilt på den, og den må på eu-kontroll Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2009 blumpblump =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael Skrevet Mars 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Mars 27, 2009 Share Skrevet Mars 27, 2009 Hvor langt fra Stavanger ligger mosjøen? Hadde bilen klart en tur til Stavanger slik den står nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Mars 27, 2009 Share Skrevet Mars 27, 2009 Hvor langt fra Stavanger ligger mosjøen? Sånn litt over 1000 kilometer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael Skrevet Mars 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2009 Det er vel ca 90 mil fra Mosjøen til Oslo, så kan vel stemme med rundt 100 mil, tipper jeg. Jeg går ut i fra at bilen kan kjøre dit, tror ikke det skal være noe problem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael Skrevet April 4, 2009 Forfatter Share Skrevet April 4, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael Skrevet April 10, 2009 Forfatter Share Skrevet April 10, 2009 bump =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael Skrevet April 17, 2009 Forfatter Share Skrevet April 17, 2009 bump=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg