Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Har åpnet mitt nå, men kan ikke se at noe er galt. Begynner å lure på om problemet kan ligge et anna sted. Selger av bilen sier at det døde like etter at han hadde hatt problemer med alarmen. Det er en uoriginal alarm, og han sier han måtte bytte en sikring da alarmen begynte og tulle. Like etter det døde instrumentet. Mulig det bare er tilfeldig??

Få greie på hvilken sikring det er snakk om og sjekk denne først. Vil ikke tro det har noe med den å gjøre, men er verdt et førsøk å sjekke den først.

Skrevet

Har sjekka sikringene da. Og det er ingen som er gåene. Men nå skal jeg ha bilen på Bavaria i morra for å få en tilstandsrapport med diagnosetest på den. Så får se hva de finner ut der.

• 3 weeks later...
Skrevet

Har ikke funnet ut av så mye enda, men har forsøkt med 2 stk E36 instrumenter som stammer fra en 4-syl bil. Begge gangene jeg monterte de begynte det å ryke fra de???????? Fikk da km stand til å virke, men er jo litt skummelt med et instrument som det ryker fra.......

• 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
Skrevet

I dag kom endelig de etterlengta instrumentene i posten. Mye knot med postgangene har forsinket de kraftig, men men.

Har uansett fortsatt det problemet at det begynte å ryke av de forige instrumentene jeg prøvde. Disse var til en 4-syl E36, men vet ikke om det var årsaken? Trodde nesten de skulle passe om hverandre, med untak av turtelleren????

• 2 weeks later...
Skrevet

Hadde bilen på Bavaria forige mandag. Der fant de en feil på ledningsnettet og utbedra den. Men de fikk desverre ikke liv i det nye instrunmentet heller, så det ser jo ut som at jeg ble lurt på den handelen.......... Typisk....

Så nå er jeg på utkikk etter et nytt instrument igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...