Charles Skrevet Mars 16, 2009 Share Skrevet Mars 16, 2009 Jeg skal kjøpe meg en bremselys kontakt som det heter på koed. Det er da "bryteren" som registrer når jeg bremser for og får lys i bremselysene. Men så kommer problemet. Det er 3 brytere der. Den 1. er til uten check-kontroll Den 2. er til med check-kontroll Den 3. er til cruise kontroll (noe jeg ikke har) Så trenger jeg nr 1 eller 2? Det er en E36 361i 1991 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten1989 Skrevet Mars 16, 2009 Share Skrevet Mars 16, 2009 Har du kjørecomputer eller analog klokke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet Mars 16, 2009 Share Skrevet Mars 16, 2009 Jeg skal kjøpe meg en bremselys kontakt som det heter på koed. Det er da "bryteren" som registrer når jeg bremser for og får lys i bremselysene. Men så kommer problemet. Det er 3 brytere der. Den 1. er til uten check-kontroll Den 2. er til med check-kontroll Den 3. er til cruise kontroll (noe jeg ikke har) Så trenger jeg nr 1 eller 2? Det er en E36 361i 1991 mod. Tror nok du har den største motoren hvertfall, hehe. Men som nevnt over, har du kjørecomputer eller analog klokke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Charles Skrevet Mars 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2009 Hehe, fikk vist det nå ja:D hehe, i dæshen har jeg en analog klokke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jojr Skrevet Mars 16, 2009 Share Skrevet Mars 16, 2009 Da skal du ha bryter til bil uten check kontroll Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 16, 2009 Share Skrevet Mars 16, 2009 Check control er integrert i kjørecomputeren som du tydeligvis ikke har. Alternativ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 Check control er integrert i kjørecomputeren som du tydeligvis ikke har.Alternativ 1 både ja og nei, man får ikke Check Controll bare ved å bytte til en kjørekomp som har det. Man må ha en styringsmodul som skal ligge under dash-bordet samt legge opp masse ledninger. Kjørekomp'en er bare avlesnings displayet for Check Controll funksjonen. Men du skal ha alt. 1. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 Joda. Vet det, men gidder bare ikke skrive å langt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå