burny_ Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 Har sendt deg pm Har ikke tilgang til msn om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfero Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2009 PM sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfero Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2009 Hatt en litt morsom kveld Fått en kompis av meg med ut å kjørt litt BMW Så da ble jeg passasjer i min egen bil, men greit nok >< kjørte den godt, hadde 170 ned en slak bakke før vi måtte bremse på grunn av bil, det var digg Men ABS'en hakker litt når det bremses litt over vanlig mengde, så den rister litt når jeg bremser, er det normalt? Eller er det en føler som tror jeg mister grep, eller rett og slett bare bilens kraft som gjør at den slår inn? Uansett, var veldig gøy Og for å kødde oss og være skikkelig pakkis da fant vi det værste mølet som var å finne på radion og guffa maks Sykt morsomt, folk så dritrart på oss xD For å si det sånn, bilen går tydeligvis VELDIG bra nok for min del til førstebil å være, ingen racerbil, men passe fart og god komfort Er så mange så gnåler fordi jeg har liten motor men de er sikkert bare sånne som trenger et hk tall å skryte over.. Virker det som! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfero Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2009 Lurer på hva som er opplegget med styringa.. Er det vanlig på e34 at den ikke retter seg opp skikkelig? Og at den er noe tung på rattet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 min retter seg opp greit bra tror ikke du skal byr deg om folk som sier du har liten motor..er som folk skal si du har liten tiss..e34 blir aldri noe racer bil uansett.. har aldri prøvd 518. men har hatt 520,525,535, og 535turbo. er storforsjell:) men er faktisk ikke så mange andre bilen som kjører rundt me noe mer en 1.8 er bare pyttet på en liten turbo så flytter det seg godt og GiljeN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfero Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2009 Merkelig da.. Stille camber/caster kanskje? Rekner ikke med det har noe med lufttrykk å gjør, da det var slik med vinterhjula og... Hehe, skjønne godt hva du mener Bryr meg ikke stort >< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfero Skrevet April 10, 2009 Forfatter Share Skrevet April 10, 2009 Tror jeg skal gå bilen opp på bukk og gå skikkelig over forstillinga og se om alt er i orden... Virker litt merkelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet April 11, 2009 Share Skrevet April 11, 2009 tipper det var ned Grøvle du hadde 170 på bilen din Ser bra ut dette, få på den senken du vil ha og nye felger + litt små dill så har du deg ein flott første bil.. Kjørt forsiktig !! må ikkje bli noko petter ut av deg !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfero Skrevet April 11, 2009 Forfatter Share Skrevet April 11, 2009 Hvis det er den slake nedoverbakken forbi innkjørselen til Håvik mot gassasundet, så ja! Ja, må berre få tak i penger... Leiter desperat etter jobb! Hahaha, kvar gong eg ser, tenker på eller høyrer om Petter og bilen hans dør eg litt inni meg ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet April 11, 2009 Share Skrevet April 11, 2009 Hvis det er den slake nedoverbakken forbi innkjørselen til Håvik mot gassasundet, så ja! Ja, må berre få tak i penger... Leiter desperat etter jobb! Hahaha, kvar gong eg ser, tenker på eller høyrer om Petter og bilen hans dør eg litt inni meg ... Hehe. Jepp det er den strekningen der ja. må få deg ein jobb , hjelper veldig viss du vil holde på med bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfero Skrevet April 11, 2009 Forfatter Share Skrevet April 11, 2009 Tenkte meg det Ja, det er eg smertelig klar over! Har drevet med moped siden eg var 14 og veit ikkje kor mange motorar eg har kjøpt og diverse anna som er bytta, men det er ikke lite! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommygun87 Skrevet April 18, 2009 Share Skrevet April 18, 2009 Må si at din 518i var i grunn ganske fin og se på. du må slenge ut noen bilder når du får gjort litt på den da! en ting jeg må si da er at folk som sier nei du har 1.8 så er så lite vits og sette på noe kan pisse seg i øre! artig og se at du har lyst til og ha litt grom lyd ut av motoren din. jeg har en 318i og folk sier akkurat det samma til meg at nei det er så lite vits og bla bla bla. bare tull spør du meg! for min egen del så syns jeg lyd har mye og si og jeg vil at folk skal høre bilen min når den kommer lissom. tenker at du tenker sånn ca det samma også. men nydelig bil du har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfero Skrevet April 18, 2009 Forfatter Share Skrevet April 18, 2009 Tusen takk! Er veldig godt å se at noen flere enn meg mener dette! Har fått på M5 felger nå! Synes det ble mektig bra jeg! Men FY FAEN så ubalanserte de er! Over 80km/t går det egentlig ikke an å kjøre, rister sykt Ja, vet at jeg ikke kan få noe spesielt fart ut av den, men har fortsatt lyst på litt lyd! For nå går den nesten som en el-bil, ekstremt lite støy av den! Er ikke støy jeg vil ha heller, men litt brom-lyd hadde vert gøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommygun87 Skrevet April 18, 2009 Share Skrevet April 18, 2009 tøffe felger passa perfekt til den bilen vøttø. Lyd er sånn mann tar litt ettervært samtidig som lommeboka bestemmer lissom, men jeg skal i værtfall få montert Power Filter på min snart håper jeg. har du annlegg i bilen a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfero Skrevet April 18, 2009 Forfatter Share Skrevet April 18, 2009 Ja synes det var fint jeg! Har bare originalt og det spiller faktisk ikke så værst, men bassen er elendig så skal kjøpe en sub. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå