Tommygun87 Skrevet April 18, 2009 Share Skrevet April 18, 2009 det jeg har i min 318 er orginal høytalere, en clarion cd spiller, sony Xplod forsterker 600watt. Og en 2* 12 Gas subwoffer. syns det spiller helt greit. men jeg syns du burde lakke sideskjørte ditt i bilens farge og di delene som er svarte da. blir så mye tøffere syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfero Skrevet April 19, 2009 Forfatter Share Skrevet April 19, 2009 Kommer ikke til å lakke det i samme farge Liker ikke når ingenting deler opp bilens linjer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfero Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2009 Må snart ha ny spiller i bilen! Noen som selger brukt eller vet om en rimelig, men god en? Krever at radioen er relativt god, cd spilleren spiller av det den får i seg og at det er uttak til MP3 spiller! Ha forresten fått ordna hele hjulproblemet mitt! Måtte ha nye senterringer til felgene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfero Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2009 Da har jeg bestilt meg ny spiller til bilen! Ble en Alpine CDE 9850Ri Håper den er bra! Blir vel også til å skifte enten høyttalerene framme eller bak til noen med god lyd, samt litt bass. Og i tillegg til dette legger jeg KANSKJE opp en sub i bagasjerommet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommygun87 Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 Du må jo ha subb da kjedeli uten bass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfero Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2009 Vi får se! Blir nok ikke spilt så mye techno i bilen min liksom, så jeg ser etter å ha fått inn andre høyttalere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfero Skrevet Mai 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2009 Må bare si det, FY FAEN som Alpine spilleren bedre lydkvaliteten i bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfero Skrevet Oktober 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2009 Har kjøpt meg sub og forsterker nå Kjøpte omtrent det billigste jeg fant på Netonnet.no, og endte med en Mutant 12" sub med kasse, og en denver 4-kanals forsterker Betalte vel 990 for suben og 500 for forsterkeren, har ikke satt det inn i bilen ennå, tar det seinere i dag, men håper vertfall det i det minste fungerer >< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Oktober 29, 2009 Share Skrevet Oktober 29, 2009 Kommer ikke til å lakke det i samme farge Liker ikke når ingenting deler opp bilens linjer Må ikke lakke det i samme farge som resten. Calypsorød bil med det sorte nederst er tøft hvis det ser strøkent ut og bilen er lav og fin. Kanskje gå over nederste del av fangere og kanaler med noe mattsort lakk? Og jeg ser at MANGE skriver at den blir fin med litt senk. Det er forsåvidt sant, men den blir enda finere med MYE senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfero Skrevet Oktober 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2009 Hehe, jeg kommer IKKE til å lakkere, som sagt Er helt enig med deg, senk er meget fint på desse bilene, men jeg vet ikke helt... Liker veldig godt veldig original e34, og jeg har VERTFALL ikke råd til å kjøpe senkesett nå >< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfero Skrevet Oktober 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2009 Har forresten satt inn Sony Xplod høyttalere framme og Skal sikkert ha bak og ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Oktober 29, 2009 Share Skrevet Oktober 29, 2009 Pene felger, syns de passer godt på e34.. Hvordan dim. er det? Anders Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfero Skrevet Oktober 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2009 Pene felger, syns de passer godt på e34.. Hvordan dim. er det?Anders Takk for det Liker de jeg og. Dimmen er 235/45-17" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Oktober 30, 2009 Share Skrevet Oktober 30, 2009 Hehe, jeg kommer IKKE til å lakkere, som sagt Er helt enig med deg, senk er meget fint på desse bilene, men jeg vet ikke helt... Liker veldig godt veldig original e34, og jeg har VERTFALL ikke råd til å kjøpe senkesett nå >< Hehe, du er nok ikke i tvil hvis du først ser hjulbuene dine legge seg perfekt over hjulene Hvis du i tillegg følger opp med noen gode dempere (kremt, bilstein B8 ) så vil du også merke at bilen plutselig blir mer hyggelig å kjøre. Burde i hvertfall vurderes når du får råd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet Oktober 30, 2009 Share Skrevet Oktober 30, 2009 Fin fin bil dette Når kjører du opp i november da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå