semmern Skrevet Mars 17, 2009 Skrevet Mars 17, 2009 En kompis av meg som bor i Malmö har en 2001/2002 (husker ikke helt) E39 530i, og har i det siste hatt problemer med at ABS-lyset, traction control-lyset og varsellyset for bremsene lyser. Han hadde den inne til diagnose, og det ser ut som om hjernen er gåen. En ny en er jo svinedyrt, så jeg tittet litt rundt på nettet for han, og fant denne siden her: http://www.modulemaster.com/en/index.php Virker som om de har ganske snøring, og det er jo ikke en halvgæren pris de tilbyr for en såpass omfattende operasjon, inkludert programmering av modulen. Noen som har vært borti disse gutta før, eller vet om noe tilsvarende som ligger på riktig side av Atlanteren?
Ørjan_S Skrevet Mars 17, 2009 Skrevet Mars 17, 2009 Jeg vet desverre ikke om noen på denne siden av atlanteren som gjør slikt, men jeg tar gjerne imot en defekt modul for eksperimentering dersom noen har
wabby Skrevet Mars 17, 2009 Skrevet Mars 17, 2009 De sier ofte at det kan "se ut som" at det er modulen men at det er en sensor likavel. På min stod det venstre, høyre sensor fremme + modul. Byttet sensorene, modul ok.
semmern Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Skrevet Mars 17, 2009 Hva slags lys var det som lyste på din da wabby?
Bjørn 320 Skrevet Mars 17, 2009 Skrevet Mars 17, 2009 For å sjekke sensorane kan ein berre ohme dei med eit vanleg multimeter. Meiner dei skal ligge på rundt 1 kohm...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå