jojr Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 Det ble jo revet i november 2007, savner å ha et sted som man kan sette bilen på bukk å skru selv. Er det noen som vet om noe sted det fortsatt går ann å leie i østlandsområdet?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 GDS-hallen du tenker på? Finnes vel flere slike ja, men er ikke helt sikker på hvor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jojr Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2009 Hallen var i forbindelse med statoil stasjonen på bjerke. Hallen var døgnåpen og du betalte 140 kr timen for leie av bukk, ypperlig når du skulle gjøre enkle ting som bremseskift og eksos eller bare sjekke bilen under. Så den savner jeg veldig når jeg nå skulle ha tatt støtdempere og bremser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 Det er GDS-hallen GjørDetSelv. Men vet ikke om fler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jpse36 Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 er det ikke noe som heter motorsenteret eller noe? i oslo ett sted. eller er jeg helt på jordet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 Dt er revet ja. Er jo et annet sted på Haugenstua som heter Motorsenteret ja, men dog for "ungdommer" til 25 år. Må være medlem osv. Er nok ikke særlig mange flere av dem i Oslo dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 På Statoil i Moss har de en GDS-hall. Bukkene er av den typen du kjører opp på, så demperbytte kan bli vanskelig der. Men til oljeskift og andre ting er den elsk! Bruken den hallen når jeg ikke har tilgang på noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jojr Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2009 I moss ja de er jo ikke lange biten, er det døgnåpent der også? må man bestille tid eller er det bare å møte opp?, Støt dempere går bra å bytte barre gjekke opp å sette på støtter så går det bra selv om det er bukker du må kjøre opp på, det viktigste er a du kommer under bilen Takk for hjelpen og svar gjerne om du vet åpningstider osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hillmar Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 slenger meg på her jeg! Noen som vet om no sånne steder i telemark/vestfold? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 Det ble jo revet i november 2007, savner å ha et sted som man kan sette bilen på bukk å skru selv. Er det noen som vet om noe sted det fortsatt går ann å leie i østlandsområdet?? Er utleie hall med løftebukker på Kongsberg. Leies ut på times basis (65kr timen tiden mellom 0800-2000 og 12 timer 2000-0800 365kr mener jeg det var). Kongsbergbildeler tror jeg er de som styrer der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
code13 Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 20:00 Nei tror de stenger klokken 24 og åpner igjen 12 eller noe. Du kan jo bare ringe og høre. Sist jeg var der, kostet vel 70kr timen om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jojr Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2009 Det er bra vi får svar på dette, tror det er flere som savner disse stedene Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jojr Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2009 Ringte den i moss og de er åpent mellom 0800 og 2300 og koster 150 kr timen De har 3 bukker og 2 vaskeplasser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 20:00 Nei tror de stenger klokken 24 og åpner igjen 12 eller noe. Du kan jo bare ringe og høre. Sist jeg var der, kostet vel 70kr timen om jeg ikke husker feil. Mulig det. 3-4 uker siden jeg var der nå så. Beste er som du sier bare ringe ned selv å høre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hillmar Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 Hvordan er det med verktøy på sånne steder? Må alt medbringes? Og er det evt. tilgang til luft? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå