Gå til innhold

Komme heim m ny Glise 97 mod 540 :)

Share

Anbefalte innlegg

Da va den endelig i hus, så her biln aventert i fjor men måtte selge unna annet først, heldigvis for meg va d ingen andre som bet på denne 97 mod 540 m kun 120 tusn i kmstand. M-fangere å nye lykter og m5 bremser uttover standard 540.

pg1i00e0161th9j9nkce.jpg

gw17jmmfssc42f3hwwuq.jpg

n2slsnnr1td9ugoe0szz.jpg

tf8d9rwsezhwy7g1yp5g.jpg

00z8dq7hboi9a1h2p5f7.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som d blir effekt anlegg å muligens KN filter, usikker på om jeg skal ha innbox eller kon, føler kon blir litt malplassert på en slik bil mn tipper lyden blir RÅ ! Hadde kon på en 535 e34 for noen år siden å den dro på seg bra med luft ;) VVVrrroooaaa ;) hehe

Noen som har hadd annen exos på disse ?

Har sjekket litt mn finner ut at supersprint ser ut til å værre best i forhold til kvalitet/pris. Remus er dyre bare for potta, å simons vil jeg ikke ha !

Også mulig d blir en chip til våren, vet en får kompressor kitt fra ESS, mn jeg må prøve å behærske meg litt ;) Det er egentlig nokk POWER, mn bare litt til kan vel ikke skade :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig fin bil. Har sett denne på nettet lenge. Rart den ikke ble solgt før nå egentlig. Denne hadde vel kompressor på før også?

Ikke finn på å sett på noe powerfilter eller noe sånt. Lyden er mye penere med original luftfilterboks. Kan bytte til KN innsatsfilter, men blir ikke mye forskjell på den og den originale. Setter du på powerfilter, vil du ikke høre noe annet enn at den drar inn luft. Mens med originalt filter, hører du den fine v8'er lyden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...