Kolvre Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 Da va den endelig i hus, så her biln aventert i fjor men måtte selge unna annet først, heldigvis for meg va d ingen andre som bet på denne 97 mod 540 m kun 120 tusn i kmstand. M-fangere å nye lykter og m5 bremser uttover standard 540. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zHk Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 Dette hørtes jo meget bra ut Vi venter i spenning på bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn_318i Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 kjøpt i vestfold? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 RÅÅÅ BIL! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zHk Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 Der var bilder! Fet kjærre.. har du noen planer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolvre Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2009 Kjøpte den i Akershus, Lillestrøm område. Noen som har 19 felger å selge ??? Er i hovesak intrissert i M6 felger , mn annet kan være aktuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 PM sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 Rå bil, men skriker etter M5-speil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 Nydelig..følgte litt med på denne... Må jo gå ganske friskt... og rett fargekombinasjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolvre Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2009 Ser ut som d blir effekt anlegg å muligens KN filter, usikker på om jeg skal ha innbox eller kon, føler kon blir litt malplassert på en slik bil mn tipper lyden blir RÅ ! Hadde kon på en 535 e34 for noen år siden å den dro på seg bra med luft VVVrrroooaaa hehe Noen som har hadd annen exos på disse ? Har sjekket litt mn finner ut at supersprint ser ut til å værre best i forhold til kvalitet/pris. Remus er dyre bare for potta, å simons vil jeg ikke ha ! Også mulig d blir en chip til våren, vet en får kompressor kitt fra ESS, mn jeg må prøve å behærske meg litt Det er egentlig nokk POWER, mn bare litt til kan vel ikke skade Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 Brummer pent denne her, tenker jeg Nydelig bil med rett motor. Tror jeg må ha bimmer med åtter en dag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 Ahhh Sweet ... bytte motor med meg ? =P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TorErling Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 Herlig bil gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 For en herlig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 Utrolig fin bil. Har sett denne på nettet lenge. Rart den ikke ble solgt før nå egentlig. Denne hadde vel kompressor på før også? Ikke finn på å sett på noe powerfilter eller noe sånt. Lyden er mye penere med original luftfilterboks. Kan bytte til KN innsatsfilter, men blir ikke mye forskjell på den og den originale. Setter du på powerfilter, vil du ikke høre noe annet enn at den drar inn luft. Mens med originalt filter, hører du den fine v8'er lyden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå