IAXPOWER Skrevet Mars 17, 2009 Skrevet Mars 17, 2009 Kun tenkt meg og sette inn uorginal CD-spiller i min E-39. Regner med jeg må ha et adapter, hvor får man kjøpt det? og eventuelt ISO-overgang?
budda1 Skrevet Mars 17, 2009 Skrevet Mars 17, 2009 Huff,det ser ikke ut.Kan du ikke heller prøve å få tak i en brukt orginalspiller.
semmern Skrevet Mars 17, 2009 Skrevet Mars 17, 2009 Huff,det ser ikke ut.Kan du ikke heller prøve å få tak i en brukt orginalspiller. x2 Ingenting voldtar utseendet på en E39 som å sette inn uoriginal spiller syns jeg.. Er jo mye man kan gjøre med forsterker, høyttalere osv, og fremdeles beholde originalspilleren.
CHS Skrevet Mars 17, 2009 Skrevet Mars 17, 2009 www.transmedia.no. Med riktig farge på spilleren (svart) og rødt lys på knappene blir det ikke så ille. Sølvfarget spiller derimot..
todleif Skrevet Mars 18, 2009 Skrevet Mars 18, 2009 www.bilradiospes.no/m/shop/?mid=m436&vn=736&katid=103
IAXPOWER Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Skrevet Mars 18, 2009 helt eni, ser ikke pent ut... men begynder bli drit lei av at jeg ikke kan bruke MP3 cd´er og USB på den....
IAXPOWER Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Skrevet Mars 18, 2009 Huff,det ser ikke ut.Kan du ikke heller prøve å få tak i en brukt orginalspiller. x2 Ingenting voldtar utseendet på en E39 som å sette inn uoriginal spiller syns jeg.. Er jo mye man kan gjøre med forsterker, høyttalere osv, og fremdeles beholde originalspilleren. du snakker om forsterkere osv. sitter det phonokabel/signalkabel inngang bak orginalspilleren?? har ikke fått den fram, litt redd får å ta i og ødelegge
pita Skrevet Mars 18, 2009 Skrevet Mars 18, 2009 nei,sitter ikke noe phono inn eller ut på orginal spillern bla litt i bilstereo trådene, er flere tåder der om hvordan utbedre orginalanlegge dra ut volum knappen, og nedi på undersiden av den pjutene som stikker ut er det en torx t10 som du vrir 90 grader mot klokka. da er spillern løs
bassik Skrevet Mars 18, 2009 Skrevet Mars 18, 2009 helt eni, ser ikke pent ut... men begynder bli drit lei av at jeg ikke kan bruke MP3 cd´er og USB på den.... Fant ett sted som solgte iPod dockingstasjon skulle passe på e-39
bassik Skrevet Mars 18, 2009 Skrevet Mars 18, 2009 http://www.bimmernav.com/store/catalog/ ... e89cef95a8
pita Skrevet Mars 18, 2009 Skrevet Mars 18, 2009 ja, finnes flere typer ipod inegrasjons kit. mange har også mulighet for lyd inn iform av minijack har selv montert pnp blaupukt forsterker, denne har mulighet for å koble lyd inn. her er et sett fra dice som jeg selv vuderte http://www.bavariansoundwerks.com/produ ... t-by-DICE/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå