Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Huff,det ser ikke ut.Kan du ikke heller prøve å få tak i en brukt orginalspiller.

x2

Ingenting voldtar utseendet på en E39 som å sette inn uoriginal spiller syns jeg..

Er jo mye man kan gjøre med forsterker, høyttalere osv, og fremdeles beholde originalspilleren.

Skrevet
Huff,det ser ikke ut.Kan du ikke heller prøve å få tak i en brukt orginalspiller.

x2

Ingenting voldtar utseendet på en E39 som å sette inn uoriginal spiller syns jeg..

Er jo mye man kan gjøre med forsterker, høyttalere osv, og fremdeles beholde originalspilleren.

du snakker om forsterkere osv. sitter det phonokabel/signalkabel inngang bak orginalspilleren?? har ikke fått den fram, litt redd får å ta i og ødelegge :?

Skrevet

nei,sitter ikke noe phono inn eller ut på orginal spillern :? bla litt i bilstereo trådene, er flere tåder der om hvordan utbedre orginalanlegge :)

dra ut volum knappen, og nedi på undersiden av den pjutene som stikker ut er det en torx t10 som du vrir 90 grader mot klokka. da er spillern løs :)

Skrevet
helt eni, ser ikke pent ut... men begynder bli drit lei av at jeg ikke kan bruke MP3 cd´er og USB på den....

Fant ett sted som solgte iPod dockingstasjon skulle passe på e-39

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...