muskla Skrevet Mars 18, 2009 Skrevet Mars 18, 2009 Noen som vet hva disse felgene heter?? De er 17tommer
bassik Skrevet Mars 18, 2009 Skrevet Mars 18, 2009 Fint at bilder kommer etterhvert. etter 5 forsøk og usaklig pm
Hoem Skrevet Mars 18, 2009 Skrevet Mars 18, 2009 Det der er BBS RC, ikke RS. Hvor mange tommer foran/bak?
Superbeetle Skrevet Mars 18, 2009 Skrevet Mars 18, 2009 Fint at bilder kommer etterhvert.etter 5 forsøk og usaklig pm Når han tydeligvis har problemer med å legge ut bilder, og noen bemerker dette etter 1minutt så er det gjerne ikke rart om det blir litt "usaklige pm" Mye dårligere gjort å være sarkastisk i etterkant!! Felgene heter forresten BBS RC090
muskla Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Skrevet Mars 18, 2009 Fint at bilder kommer etterhvert.etter 5 forsøk og usaklig pm Når han tydeligvis har problemer med å legge ut bilder, og noen bemerker dette etter 1minutt så er det gjerne ikke rart om det blir litt "usaklige pm" Mye dårligere gjort å være sarkastisk i etterkant!! Felgene heter forresten BBS RC090 Hehe, enkelte greier ikke å holde kjeften lukket vettu Ja det stemmer nok det ja, disse er sjelden slik som jeg har oppfattet
bassik Skrevet Mars 18, 2009 Skrevet Mars 18, 2009 Fint at bilder kommer etterhvert.etter 5 forsøk og usaklig pm Når han tydeligvis har problemer med å legge ut bilder, og noen bemerker dette etter 1minutt så er det gjerne ikke rart om det blir litt "usaklige pm" Mye dårligere gjort å være sarkastisk i etterkant!! Felgene heter forresten BBS RC090 Hehe, enkelte greier ikke å holde kjeften lukket vettu Ja det stemmer nok det ja, disse er sjelden slik som jeg har oppfattet Litt veldig OT her,MEN Ikke hver dag jeg blir kalt mongoloid og blir bydd på juling etter å ha nevnt at ett bilde manglet. Noe det faktisk gjorde når jeg skrev det. Ikke alle er like hyggelige på PM....
muskla Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Skrevet Mars 18, 2009 Fint at bilder kommer etterhvert.etter 5 forsøk og usaklig pm Når han tydeligvis har problemer med å legge ut bilder, og noen bemerker dette etter 1minutt så er det gjerne ikke rart om det blir litt "usaklige pm" Mye dårligere gjort å være sarkastisk i etterkant!! Felgene heter forresten BBS RC090 Hehe, enkelte greier ikke å holde kjeften lukket vettu Ja det stemmer nok det ja, disse er sjelden slik som jeg har oppfattet Litt veldig OT her,MEN Ikke hver dag jeg blir kalt mongoloid og blir bydd på juling etter å ha nevnt at ett bilde manglet. Noe det faktisk gjorde når jeg skrev det. Ikke alle er like hyggelige på PM.... haha, hvem har bydd deg på juling??? LOL
Rogeren Skrevet Mars 19, 2009 Skrevet Mars 19, 2009 Hehe, enkelte greier ikke å holde kjeften lukket vettu Ja det stemmer nok det ja, disse er sjelden slik som jeg har oppfattet Ikke så veldig sjelden disse. Står som org felger på MASSE e39, og noen e34. Litt sjelden med e34 senterhull.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå