Gå til innhold

Hva er denne bilen verdt?  

31 stemmer

1. 1. Hva er denne bilen verdt?

• 80000
      5
    • 90000
      7
    • 100000
      10
    • 110000
      5
    • 115000
      4

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

For det første så er den vel verdt det kjøper er villig til å gi. Hvis du leter på Finn.no så er den dyreste 1998 mod.3 serie du finner ,priset til 169000.- Til gjengjeld så er det en 328 med ca. 170 000 km.på telleren.

En 318i 1998 mod ligger på rundt 70 000.- men med noe høyere kilometerstand.

BMW 318i AUTOMOTE er det vel ikke noe som heter heller og om jeg ikke tar feil så det dreier seg vel egentlig om en Bmw 318i som er stylet og modifisert av Automote. Helt sikkert forseggjort på alle måter.

Alle vet at en ikke får igjen det som er lagt ut i slike tilfeller. Tar du 70 000.- og legger til det som felgene koster, så havner du på ca. 100-110 000.- selv om selger neppe har betalt 36 000.- felgene.

Det er vel en ok nok pris for en slik bil til tross for alt som er gjort med den.

Skrevet

Jeg mener det kun fordi det er en forholdsvis lav kilometer på den , og det er jo en sjeldenhet på 1998 modeller.

Men rent bort ifra det , så er det ikke noe spesielt ved denne bilen egentlig.

Er den egentlig pen da ?

Skrevet

Tja, kommer vel helt ann på hvilken stand den er i. Men er den strøken så er den verdt godt over 100 i mine øyne...

Skrevet
ja eller absolutte maksgrense :lol: men faen. han skrøyt av dyre felger. da hadde det jo vært en ide' å kanskje skrivi hva slags felger/dim osv.. enig?

Mulig det hadde gjort seg ja..

Vis det er Automote som har satt på disse felgene, så er ikke de typen som sparer inn på felger.

Det er bare å se på andre prosjekter automote har hatt..

Skrevet

Tja...

-Meget for seg gjort (som eier skriver, hehe)

-Ikke gått langt

-Sportsseter

-Billig i drift

Og btw, er ikke det der Zitofelger?

100 000 kanskje? :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...