AlXz Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 Har følgende liggende fra en 92' E34 Touring 520i. Rullet 95 000km etter speedo. BAK: (KUN HØYRE SIDE, VENSTRE SIDE SOLGT!) - Nav/spindel - Bærebru - Stikk/driv- aksl - Bremsekalipper/skive/klosser - ABS sensor FORAN: - Nav/spindler m/ demperben & fjører (SOLGT!) - Bremsekalippere/klosser - ABS sensorer Kan selges samlet el i deler. Kom med bud Går billig!! Bytte er også mulig om du har noe tøft til E36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoliD Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 Trenger nav bak. Har du en pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2009 Trenger nav bak. Har du en pris? Se pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet April 5, 2009 Forfatter Share Skrevet April 5, 2009 Solgt alt til venstre side bak. Resten er til salgs, og går billig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 du har ikke fjærbeinet fremme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet April 6, 2009 Forfatter Share Skrevet April 6, 2009 du har ikke fjærbeinet fremme? Jo har det. Begge sider. Men usikker på stand.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet April 12, 2009 Forfatter Share Skrevet April 12, 2009 Fjærbein framme er mest sannsynelig solgt. Ingen som trenger noe av det andre?? Bremsekalippere foran: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet April 19, 2009 Forfatter Share Skrevet April 19, 2009 Fjærben fremme med dempere, fjærer og skiver solgt. Har igjen Bremsekalippere fremme og ABS følere. Bak har jeg igjen alt på høyre side. Går billig, skal vekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet April 25, 2009 Forfatter Share Skrevet April 25, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oakland Skrevet April 25, 2009 Share Skrevet April 25, 2009 Den bærebrua der som der er bilde av er eg mulig intresert i. Den som er komplett med skive og drivaksling til høyre side bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet April 25, 2009 Forfatter Share Skrevet April 25, 2009 Den bærebrua der som der er bilde av er eg mulig intresert i. Den som er komplett med skive og drivaksling til høyre side bak. Ok Kun bærebrua.., eller alt på bildet?? Kan snakkes mer på pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oakland Skrevet April 26, 2009 Share Skrevet April 26, 2009 Nei jeg kunne tenke meg hele greiene. Men jeg må først sjekke om jeg trenger ny bærebru. Får forhåpetlig svar i morra. Bilen står på verksted og høyre hjul står i skeivt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet April 26, 2009 Forfatter Share Skrevet April 26, 2009 Nei jeg kunne tenke meg hele greiene. Men jeg må først sjekke om jeg trenger ny bærebru. Får forhåpetlig svar i morra. Bilen står på verksted og høyre hjul står i skeivt. Ok Hadde vært greit å fått vekk. Trenger mer plass her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2009 BUMP! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå