sv90 Skrevet Mars 30, 2009 Forfatter Skrevet Mars 30, 2009 syns jeg såg deg i nesstun på torstag/fredag. Hvis du har 38 eller 83 i skiltnummeret ditt så var det bilen din. Såg veldig bra ut og skilte seg ut veldig det var ikke meg det var tvillingen til bilen min en m3 ! så den jeg og.. er ikke helt strøken men ganske fin ja
sladjan Skrevet Mars 30, 2009 Skrevet Mars 30, 2009 syns jeg såg deg i nesstun på torstag/fredag. Hvis du har 38 eller 83 i skiltnummeret ditt så var det bilen din. Såg veldig bra ut og skilte seg ut veldig det var ikke meg det var tvillingen til bilen min en m3 ! så den jeg og.. er ikke helt strøken men ganske fin ja åja, bare kjørte forbi den så tok ikke med meg så mye Men såg fin ut i sola hehe
sv90 Skrevet April 2, 2009 Forfatter Skrevet April 2, 2009 da er recaro stoler under vurdering:) tror det hadde blitt bra
EirikL Skrevet April 2, 2009 Skrevet April 2, 2009 Fantastisk pen bil du har! Digger Estorilblå på E36. Har en plan i bakhodet om en slik cab med lyst grått vaderinteriør i alcantara.
sv90 Skrevet April 2, 2009 Forfatter Skrevet April 2, 2009 Fantastisk pen bil du har! Digger Estorilblå på E36. Har en plan i bakhodet om en slik cab med lyst grått vaderinteriør i alcantara. takker:) ja syntes den er rå i den fargen jeg og! det høres jo ut som en lekker kombo det
sv90 Skrevet April 2, 2009 Forfatter Skrevet April 2, 2009 vurderer og selge.. ta kontakt på pm om int stian
///Mysild Skrevet April 5, 2009 Skrevet April 5, 2009 fin bil da! men må nok hive inn et skjær i gleden og se at det er ikke m3 speil men en eller annen form for kopi
sv90 Skrevet April 5, 2009 Forfatter Skrevet April 5, 2009 takk ja vet men gjør nå jobben og er ikke de værste kopiene jeg har sett da:P
Turtiss Skrevet April 7, 2009 Skrevet April 7, 2009 Nesten 110% riktig utseende på E36! Speilene, skiltlysene (og kanskje bbs ch felger) så har du en perfekt bil!
RogE36R Skrevet April 7, 2009 Skrevet April 7, 2009 Enig med "Bimmerfun" her, spesielt ang felgene Ellers utroolig pen bil... Så deg på eikås no på søndag å bilen så jo enda bedre ut i virkeligheten..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå