sv90 Skrevet April 14, 2009 Forfatter Share Skrevet April 14, 2009 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=1147021#1147021Enjoy hehe:) sånn nå har jeg meldt min intresse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet April 15, 2009 Forfatter Share Skrevet April 15, 2009 da har jeg bestilt time til bytting av frondt rute:) har også bestilt meg noen bilstein foringer til forstell:D og har nesten ordnet meg en deal på noen HELT nye 4 stemplede m3 gt bremser krysser fingrene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 kan ikke forstå hvordan du klarer å omstille hjernen til til "salgsmodus" når det gjelder denne bilen....? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet April 15, 2009 Forfatter Share Skrevet April 15, 2009 kan ikke forstå hvordan du klarer å omstille hjernen til til "salgsmodus" når det gjelder denne bilen....? hehe klarte det ikke jeg skal beholde bilen nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 herlig... gleder meg til å se den live Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet April 15, 2009 Forfatter Share Skrevet April 15, 2009 herlig... gleder meg til å se den live gleder meg til og se din bil og så bra ut på bildene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet April 17, 2009 Forfatter Share Skrevet April 17, 2009 noen som vet hvor man kan få tak i stålombunde bremse slanger ? sjekket hos gs men der var det bare til m3 eller biler med trommel brems :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet April 21, 2009 Forfatter Share Skrevet April 21, 2009 har nå byttet bærekulene forann og skal bytte frondt rute i morgen :D blir nok godkjenning i nærmeste framtid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet April 21, 2009 Share Skrevet April 21, 2009 Eg skriver under på at denne bilen er kanon live Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet April 21, 2009 Forfatter Share Skrevet April 21, 2009 Eg skriver under på at denne bilen er kanon live hehe takk for det tenkte og lure meg ut på banen på neste bmw ccn treff:P heheh kjenner vel ikke noen her i byen vår som toner ruter vel ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet April 22, 2009 Forfatter Share Skrevet April 22, 2009 då var ny frondt rute på plass og M pedaler er kjøpt i dag:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Marius- Skrevet April 26, 2009 Share Skrevet April 26, 2009 Var bra oppmøte på treffet i dag. Satse på det ikke er så lenge til neste. Liker bilen din, utolig fin fargen. Glemte å spørre deg i dag om hvilke speil du har? Kledde e36 veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet April 26, 2009 Forfatter Share Skrevet April 26, 2009 Var bra oppmøte på treffet i dag. Satse på det ikke er så lenge til neste. Liker bilen din, utolig fin fargen. Glemte å spørre deg i dag om hvilke speil du har? Kledde e36 veldig bra. ja får satse på det:) var bra med e36 der i dag er ikke sikker hhehe kjøpte de av en kar her på forumet takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet April 29, 2009 Forfatter Share Skrevet April 29, 2009 jeg vurderer og lakke sommer felgene hvit:P men er ikke sikker noen innspill? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet April 29, 2009 Share Skrevet April 29, 2009 Kanonfin bil Så den på noen bilder fra det treffet i Bergen. Ble litt nysgjerrig på den, og her var den Flott farge også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå