sv90 Skrevet Mai 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2009 Solfilm du har lagt på? jepp ble ikke super fornøyd med resultatet men tar det opp igjen var første gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Marius- Skrevet Mai 24, 2009 Share Skrevet Mai 24, 2009 Har prøvd på det samme eg å. Sideruten helt bak ble ganske bra, men makruten ble ikke noe bra. Hadde på ruten på dørene i baksetet, men endte med at all filmen satt fast i toppen når vinduet gikk opp og ned. Hehe. Tror eg river mitt av og prøver på nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Mai 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2009 Har prøvd på det samme eg å. Sideruten helt bak ble ganske bra, men makruten ble ikke noe bra. Hadde på ruten på dørene i baksetet, men endte med at all filmen satt fast i toppen når vinduet gikk opp og ned. Hehe. Tror eg river mitt av og prøver på nytt. hehe må vel gjøre det noen ganger før det blir bra tar nok mitt oppigjen iløpet av sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Mai 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2009 ligger ut noen bilder jeg fant av gamle bilen den var så forbanna rå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Mai 28, 2009 Share Skrevet Mai 28, 2009 ligger ut noen bilder jeg fant av gamle bilen den var så forbanna rå Kødder du?..har du hatt den der? også solgte du den?? der gikk du på en smell... haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Mai 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2009 ligger ut noen bilder jeg fant av gamle bilen den var så forbanna rå Kødder du?..har du hatt den der? også solgte du den?? der gikk du på en smell... haha hehe den er spiker nå solgte den i deler siden jeg ikke hadde penger til skilter angret hver dag siden ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2009 logge inn noen nye bilder alla happyhenke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turtiss Skrevet Juni 22, 2009 Share Skrevet Juni 22, 2009 solgt eller tilsalgs for rett pris?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Juni 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2009 e36'en er solgt! og e30'en er spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå