Farrukh M Skrevet Mars 18, 2009 Skrevet Mars 18, 2009 Jeg har e34 uten ac ,det kommer mye dugg/fuk i hele bilen,så etter om det var pollen filter men jeg har ikke pollenfilter i bilen. i det siste må jeg også etter fylle kjølevann i blant. hva kan det være? tror jeg har problem med vannventil da jeg får ikke justert varem i bilen (får kunn varm luft) . Kan det være lekasje i varme aparat? tenkte å bruke radiator-rens og ragiator tettning etter på? Takker for all hjelp!
///M-sport Skrevet Mars 18, 2009 Skrevet Mars 18, 2009 sjekk om du har lekkasje på varme registeret inn i bilen. siden du mister kjøle væske, og at det dugger i bilen. sett trykk på kjøle systemet(ca 1 bar), og se etter lekkasjer. prøv også å se/komme til i bunn av vifte huset for å se etter væske.
Farrukh M Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Skrevet Mars 19, 2009 sjekk om du har lekkasje på varme registeret inn i bilen. siden du mister kjøle væske, og at det dugger i bilen. sett trykk på kjøle systemet(ca 1 bar), og se etter lekkasjer. prøv også å se/komme til i bunn av vifte huset for å se etter væske. ??Hvis det er lekkasje i kjøle systemet kan radiatortettning hjelpe?
Simpel Skrevet Mars 19, 2009 Skrevet Mars 19, 2009 Søt glykolsmak av duggen i kupeen er visst et tegn på lekk i varmeapparatregister.
///M-sport Skrevet Mars 19, 2009 Skrevet Mars 19, 2009 Søt glykolsmak av duggen i kupeen er visst et tegn på lekk i varmeapparatregister. jepp. kan jo se om det er vått på teppet, eller rundt dashbord.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå