Reset Skrevet Mars 19, 2009 Skrevet Mars 19, 2009 Jeg har noe tull med lysene på min bil. Baklysene lyser kun når jeg har på parklys. Det samme gjør lysene i dashbord. Baklysene gikk først, så etter en stund, slutta dashbord lysene. Alt skjedde egentli etter at jeg monterte kjørecomputer. Har bytta lysbryter, ble ikke noe bedre. Har sett litt på relèer og sånn også, uten hell. Noen som vet hva det kan være?
Robbi3 Skrevet Mars 19, 2009 Skrevet Mars 19, 2009 Rele var det jeg holdt på å si.. Men hva med kontakter og jordinger? Er mye faktorer som kan spille inn, og hva gjorde du da u byttet til kjørecomp?
Reset Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Skrevet Mars 19, 2009 Hmm. Jeg vet ikke. Men jeg koblet til en ledning, som gjorde at tenning kom på når jeg hadde på parklys. Kansje det gjorde noe med det?
Robbi3 Skrevet Mars 19, 2009 Skrevet Mars 19, 2009 Prøv å koble fra kjørecomp og se om det hjelper, hvis ikke vet jeg ikke helt råd enn å sjekke alle ledninger til lys.
Jørgen Lie Skrevet Mars 19, 2009 Skrevet Mars 19, 2009 tror nok kanskje du kan begynne med å sjekke jordingspunktene dine. var slik i den ene e30 min. gikk over hele greia, å der var d masse småpjask med dårlig isolerte ledninger osv.. så når dette ble fiksa så funka alt. må bare begynne en plass for å evt utelukke hva d IKKE er i håp om å finne feilen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå