Standal Skrevet Mars 19, 2009 Skrevet Mars 19, 2009 Byttet motor frå m20b20 til m20b25. Faceliftmodel ledningsnett. Men når jeg skulle starte så fekk jeg ikke gnist. Må en ha en kobling på den kontakten som er på venstre side av hjernen? Der er en liten kontakt som sitter festet like ved. Vet den skal ha noe med tenningen. Trenger litt hjelp her. Her er ett bilde av koblingen på ledningnettet.
Standal Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Skrevet Mars 19, 2009 Ja, alt er 325. Einaste att det var en prefacelift m20b25 motor jeg satt i nå. Så jeg satt på reimhjul med tagger og byttet ledningsnett frå m20b20'n. Menne den får ikke tenning :S
OverKill Skrevet Mars 19, 2009 Skrevet Mars 19, 2009 Byttet motor frå m20b20 til m20b25. Faceliftmodel ledningsnett.Men når jeg skulle starte så fekk jeg ikke gnist. Må en ha en kobling på den kontakten som er på venstre side av hjernen? Der er en liten kontakt som sitter festet like ved. Vet den skal ha noe med tenningen. Trenger litt hjelp her. Her er ett bilde av koblingen på ledningnettet. Jeg har byttet motor fra m20b20 til b25 (Facelift), den lille kontakten ved siden av hjernen henger bare løst på min, har aldri skjønt hva den er til! (Hvis du mener den kontakten som kommer ut av ledningsnettet rett ved siden av den store, breie kontakten som plugges i hjernen). Motoren går, så jeg tror problemet ditt må ligge et annet sted. Ikke gnist i det hele tatt altså?
Standal Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Skrevet Mars 19, 2009 Ja, det er den Nei, dåå kan jeg ikke fatte hva det er :S
OverKill Skrevet Mars 19, 2009 Skrevet Mars 19, 2009 Ja, det er den Nei, dåå kan jeg ikke fatte hva det er :S Og ''taggehjulet foran'' er riktig montert? Føleren til denne er OK? Kan føleren være koblet i den kontakten som bankesensoren skal være?
Standal Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Skrevet Mars 19, 2009 Reimhjule skal stå rett slik som jeg vet. Har koblet den til også. Mener jeg på. Føleren fungerte vertfall til m20b25. Og det er jo same føleren. Faen så irriterende.
Standal Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Skrevet Mars 19, 2009 Uansett om reimhjule har innhakkinga feil så skal det kome gnist.
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Mars 19, 2009 Skrevet Mars 19, 2009 Du har ikke bytta om triggerene, den på fordelerledningen og den i framkant?
Standal Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Skrevet Mars 19, 2009 Den som går rondt en av pluggene? Den er der. Stod på ploggledningene som sto på motoren. Den er plugget inn.
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Mars 19, 2009 Skrevet Mars 19, 2009 Ja er den ja, men er den plugget i rett kontakt? lett å bytte om de to..
Standal Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Skrevet Mars 19, 2009 Ja, der det er to kontakter som er rett ved siden av hverandre`?
Standal Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Skrevet Mars 19, 2009 Da fekk jeg gnist. Vet faen ikke hvorfor :S Rotet bort alt. Sikkert bare dårli kontakt. Så motoren gårnå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå