Bimmcat Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2009 Hvor langt har dette trillet? Noe usikker, men det er INGEN ulyder fra demperene. Virker funksjonsmessig 100% Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmcat Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2009 1100 inkl frakt... Bud notert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmcat Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2009 va slags senkesett skal du ha på siden du selger dette?? Nysjerri Har kjøpt et komplett K-Sport Kit... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
austr Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 passer det ¨på en e36 318? 96 mod? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmcat Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2009 passer det ¨på en e36 318? 96 mod? Det er jeg ikke sikker på, mulig du må bytte spindler for å få det til å passe... Jeg har høyre spindel liggende om du bestemmer deg for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer Arne Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 Når ble det montert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmcat Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2009 Når ble det montert? Det er jeg heller ikke sikker på,,, stod på bilen da jeg kjøpte den Men som sagt, dette har fungert MEGET bra, og er ellers i teknisk god stand.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
keivin Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 passer dette på 4dørs fra 91?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmcat Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2009 passer dette på 4dørs fra 91?? Tviler på det, mulig du må bytte spindler for å få det til å passe... Jeg har høyre M3-spindel liggende om du bestemmer deg for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenM3 Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 1600 ink frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmcat Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2009 1600 ink frakt. heisann, ååå synd du ikke var innom litt før har mest sansynlig solgt de, det vet jeg i morgen, men hvis ikke er settet ditt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmcat Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2009 Settet er solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå