Sagen Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 Jeg har planer om å anskaffe meg en sen e38 mod 730DA eller 740DA i løpet av året. Da jeg ønsker å få en med mest mulig utstyr, og litt mer utvalg, ser jeg at det er mest hensiktsmessig å hente en fra Tyskland. I den anledning er jeg på jakt etter en mindre importør, som kan finne og hente opp en slik bil for meg. Jeg vil også helst at denne importøren er tilknyttet et verksted, slik at jeg kan få kjøpt bilen med 3 mnd bruktbil-garanti. Er det noen som har erfaringer/anbefalinger med noen slike importører? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian olufsen Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 wangen auto driver med importering:) prøv wangenauto.no så finner du nr hans å ring han å høre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 autobb? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sagen Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2009 Er det noen som har erfaringer med Wangen Auto? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Mars 24, 2009 Share Skrevet Mars 24, 2009 Det er veldig vanskelig å importere biler fra tyskland nå desverre, men man klarere det i noen tilfeller. Euroen er kjempe høy pluss at de har fått 2500 euro i vrakpant. Det har ført til at prisen på de brukte bilene i tyskland faktisk har steget i det siste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sagen Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2009 Vel, man tjener gjerne ikke så mye på å hente fra Tyskland lenger. Men mener vel at man får en bedre bil derfra, pluss bedre utvalg for oss som er kresen på utstyrslista ) Men vedr Wangen Auto. Sjekker nettsidene deres, og tlfnr der er ikke lenger i bruk? Er dette et seriøst selskap, og er det noen som har noen erfaringer med dem? Evt noen andre forslag til importør med verksted? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wendel Skrevet Mars 26, 2009 Share Skrevet Mars 26, 2009 Du kan jo høre med Pettersen Autoimport. De er jo ganske seriøse. http://web.pettersen-autoimport.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Mars 26, 2009 Share Skrevet Mars 26, 2009 Møtte ei dame på fylla for noen årsiden på colorline (oslo-kiel) når jeg var på ei hjem fra tyskland. Hu drev å importerte biler. Kalte henne "Anne BilligBil" på mobilen. Kan sikkert se om jeg finner det nummeret igjen om int? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sagen Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2009 Møtte ei dame på fylla for noen årsiden på colorline (oslo-kiel) når jeg var på ei hjem fra tyskland. Hu drev å importerte biler. Kalte henne "Anne BilligBil" på mobilen.Kan sikkert se om jeg finner det nummeret igjen om int? Hehe... Mangt man treffer på i fylla ja Fikk kontakt med Wangen Auto nå, etter litt søk på Br.reg. Hadde flyttet visst. Fikk et godt inntrykk av ham over tlf, og ser litt på hva han kan klare å tilby her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Mars 26, 2009 Share Skrevet Mars 26, 2009 Gaupne Bilsenter importerer ein del BMW, og har bra peiling Ikkje noko stor importør akkurat, men det var vel akkurat det du var interessert i. Etter det eg har forstått går dei over bilen, skiftar evt. slitedeler etc, og leverer med nokre mnd. garanti. Tlf. 57681080 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mars 28, 2009 Share Skrevet Mars 28, 2009 Kan hjelpe deg vi. Tilbyr også opp mot 5års garanti. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vikan2 Skrevet Mars 28, 2009 Share Skrevet Mars 28, 2009 Vel, man tjener gjerne ikke så mye på å hente fra Tyskland lenger. Men mener vel at man får en bedre bil derfra, pluss bedre utvalg for oss som er kresen på utstyrslista ) Støtter deg på dette punktet. Var derfor jeg importerte en selv ifjor sommer. Utvalget av de siste to årgangene av E38 er nesten lik 0 i Norge, og ihvertfall viss man er litt kresen i tillegg. Men jeg lette i Tyskland i godt over et halvt år før jeg fant en som jeg syntes var bra nok, så det kryr ikke av de der heller hvis man vil ha lav km, masse utstyr og riktig farge... 740D tror jeg muligens man kan spare litt på, har ikke sett en eneste til salg i Norge, uansett årsmodell, så jeg vet nesten ikke om de finnes her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sagen Skrevet Mars 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2009 Vel, man tjener gjerne ikke så mye på å hente fra Tyskland lenger. Men mener vel at man får en bedre bil derfra, pluss bedre utvalg for oss som er kresen på utstyrslista ) Støtter deg på dette punktet. Var derfor jeg importerte en selv ifjor sommer. Utvalget av de siste to årgangene av E38 er nesten lik 0 i Norge, og ihvertfall viss man er litt kresen i tillegg. Men jeg lette i Tyskland i godt over et halvt år før jeg fant en som jeg syntes var bra nok, så det kryr ikke av de der heller hvis man vil ha lav km, masse utstyr og riktig farge... 740D tror jeg muligens man kan spare litt på, har ikke sett en eneste til salg i Norge, uansett årsmodell, så jeg vet nesten ikke om de finnes her. Nei, er jo ikke så mange 740DA her i Norge, som også er litt av meningen Kjekt å ha noe som er litt unikt, som jeg igjen også tror vil holde verditapet litt lavere. Har ikke kjørt denne før, men vil jo tro at den må være utrolig god å kjøre Er veldig spent på lyden på denne også, siden det er V8-er i den.... Forresten noen som vet om det er bi-turbo på disse? En liten og en stor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 noen som vet sånn ca hva det koster å få et import firma til å hente en bil`? skulle hatt en e36 m3 uten skilter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå