Gå til innhold

Tips til datasprut/piggyback/?

Mipplemuh
 Share

Anbefalte innlegg

Hei,

Sliter litt med å bestemme meg for hvilket datasprut jeg skal kjøre på min M42 turbo :? Har vel sett på det meste men siden jeg aldri har vært borti dette før sitter jeg i grunnen igjen like uvitende som jeg var før :P

Har sett på SMT6 piggyback, eller SMT8 var vel en nyere versjon. Er jo en billig løsning da, men sånn jeg skjønnte det trenger jeg 2 stk om jeg har en tilleggsdyse? Så en som hadde den løsningen og kjørte en SMT6 på den orginale tilførselen og en på den ekstra tilførselen..?

Så da kommer prisen på ca det samme som andre rimlige datasprut (og ikke bare ett piggyback system).

Noen som har tips til hva jeg bør gå for? Bør ikke koste evig mye og får jeg bestilt det her i Norge er det +.

Som sagt aldri vært borti dette før 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig lyst å kjøpe dette http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... &viewitem=

Men ser at det er en norsk fyr som har lagt igjen negativ feedback på han og blir litt skeptisk :(:( Har visst betalt og fått beskjed om å betale mer etterpå og ikke fått sendt varen, men står jo ikke om dette gjaldt frakt eller noe annet så....

Blæ! Blir grønn i trynet av datasprut dritet!

Og siden jeg først "bumper min" egen post etter 2 min istedet for å edite kan jeg like godt spørre litt mer.

Så OT: Trenger jeg HØGohms eller LAVohms dyser?

:stupid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo altså, det var vel Megasquirt som var planen fra begynnelsen. Men jeg er som sagt totalt ny på datasprut delen :P Så jeg vet ikke hva jeg trenger.

Hvor får jeg tak i megasquirt med alt jeg trenger da?

Haltech e6x er goodshit?

Ok, da vet jeg det takker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Megasquirt kan du kjøpe på www.diyautotune.com, enten som byggesett eller som ferdig kit. Det finnes fler forhandlere også, bare ta et googlesøk. Her er en annen: http://extraefi.co.uk/ms2_products.htm (står mye nyttig info på denne siden også)

Les på www.megamanual.com for å forstå mer av MS, og hva du trenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...