Winther24 Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 Noen som har peilig hvordan og hvor mye det koster å bestille nøkkel med fjernstyrt sentral lås? Begynne å bli slitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 Definer slitt.. Er det selve plasten som er sliten, så går det å kjøpe en "blank" nøkkel på ebay og flytte over plastdekslene over på den gamle. Men skal du derimot ha ny kodet nøkkel, må du til BMW. Og de er desverre ikke billige heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 2000kr nøkkelen tror jeg det er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Winther24 Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2009 bra tips, takk men koss mye tror du det koster å slipe/bestille selve nøkkelen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 Husker ikke hva jeg betalte i Tyskland, men gratis var det definitivt ikke...kan det ha vært 1600,- tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 Husker ikke hva jeg betalte i Tyskland, men gratis var det definitivt ikke...kan det ha vært 1600,- tro? Det kan stemme, mener at det ble diskutert litt om nøkler i en tråd, tror det var 1600 eller 2000kr nøkkelen, men noe sier meg at det var under 2000.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Winther24 Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2009 det er jo helt sykt, ! faen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 Har du sånn nøkkel som lader når du setter den i tenningen eller er det vanelig gammeldags nøkkel men bare med fjernstyrt lås? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kennetht Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 Nøkkel med fjernstyrt sentrallås til min E46 koster 1901 kr hos Jæger Sentrum. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Winther24 Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2009 det vet jeg ikke, har hatt bilen 4 mnd bare, Kjøpte en sån BLANK nøkkel på ebay nå. kostet 23 dollar plus 6 dollar frakt ! faens billig det da. sjønner ikke hvorfor det skal koste 1700kr mer for å slipe den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 Skal ikke bare slipes, men kodes. Fikk slipt nøkkel til min e34 hos låsesmed for 190,-, men denne var jo igjen uten startsperre. Det er når du passerer inn i årgangene med startsperre det begynner å bli dyrt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 Hva med gamle E36 med fjernstyrt sentrallås? Nesten to tusen for ny nøkkel her også? Kjedelig med bare et par meters rekkevidde som ikke engang virker alltid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MatsBuer Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 litt OT. Min e46 nøkkel med styring av sentrallås, vinduer og takluke fikk seg en runde i vaskemaskinen her om dagen. Virket like bra som før når jeg prøvde den, pluss at den ble ekstra ren;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 Mener jeg betalte 1500-1600.- på strandveien inkl bmwccn rabatten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 litt OT.Min e46 nøkkel med styring av sentrallås, vinduer og takluke fikk seg en runde i vaskemaskinen her om dagen. Virket like bra som før når jeg prøvde den, pluss at den ble ekstra ren;) Tror du hadde ganske flaks der! Bra at den ikke gikk til H*****e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå