Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei folkens.

Stolt eier av en ny (brukt) bmw 318i touring E36. Tenkte fikse den opp så den blir fiiiiin <3 men har nok ikke kompetansen til å klare selv men skal nok fikse det på et vis ;)

Falt for E46 looken på front og bakfanger fra rieger. noen som vet hvor jeg får den billig? ;)

Skal også ha nytt anlegg i den og få byttet ut de sugne høyttalerne som står i (orginalt) og selvfølgelig få sota vinduene! noen tips til en plass i bergen som har fin pris og god kvalitet på arbeid?

Og selvfølgelig skal jeg få lakkert bilen, men trenger mange gode ideer. Ser for meg en 2 farget bil. Tenkt litt på lilla, starter lysere på toppen ved taket og blir mørkere jo lengre ned mot sideskjørta du kommer. Men kom gjerne med kule innspill!

fikk bilen for et par dager siden og den ser så her ut!

t086groarg5wa7vhrr84.jpg

• Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Selger uorginale grøftelys med holder som er identisk med de orginale på biltema, så kobler du dette med ledningsnett fra jæger!

Jeg har god erfaring med Hauge Reklame på kokstad ang solfilm, Abs reklame på nordås er litt rimeligere, men syntes ikke filmen deres var like bra.

Om du skal ha to farger og begge lilla, så kunne du kanskje kombinert Daytona violet og 302 Madeiraviolet/schwartz. Sistnevte har jeg på min bil, den er ganske mørk men blir veldig daytonaviolet i sollyset.

Skrevet

Vet du om de hiver film på som den står eller om de demonterer å tar ut rutene før de gjør det? skal sjekke de og se på pris og lignende. har vært på riis bilglass å fått pris osv, noe å utsette på de?

har du noe link til noen plass jeg kan se de lyktene?

de fargene virker jo som en god match, skal se litt på de :D

Skrevet
lakken er fra to Italienske mopeder faktisk,den sorte er bare SORT,å den lilla er full av effekter,som ble vanskelig å få fram med mobilkamera. brukte en helt ny høyglans ripefri klarlakk,fikk den meget blank,noe som vises på bilde av taket..

Prøv å send en pm til Ron her, som har lakket :wink:

Skrevet
lakken er fra to Italienske mopeder faktisk,den sorte er bare SORT,å den lilla er full av effekter,som ble vanskelig å få fram med mobilkamera. brukte en helt ny høyglans ripefri klarlakk,fikk den meget blank,noe som vises på bilde av taket..

Prøv å send en pm til Ron her, som har lakket :wink:

Du har for lite å gjøre på!

Skrevet
Vet du om de hiver film på som den står eller om de demonterer å tar ut rutene før de gjør det? skal sjekke de og se på pris og lignende. har vært på riis bilglass å fått pris osv, noe å utsette på de?

har du noe link til noen plass jeg kan se de lyktene?

de fargene virker jo som en god match, skal se litt på de :D

Ingen av de tar ut rutene.. Men tar av dørtrekkene, ikke noe å si på kvaliteten på arbeidet iallefall!

Riis ville ikke tone siderutene mine foran, pluss at jeg lurer på om ikke de var litt dyrere enn de andre..

Skrevet

De tar frontdørene for meg om jeg ønsker, men gir ingen garanti i og med det er forbudt :P

koster 5000 for alle ruter bak fordørene.

vet ikke om det er dyrt eller billig jeg? ;p

RON bare? ingenting annet i navnet? skal jeg jaggu gjøre, likte den lilla fargen! :D

Skrevet

Tror ikke det er noe å si på den prisen :wink:

Edit: Hauge reklame tok 750 +mva for ruter som kunne åpnes, 500 +mva for faste og 2000 +mva for bakruten. Blir nok mindre på en touring da bakruten er litt greiere å komme til.

Du får regne selv!

• 4 months later...
Skrevet

Etter rundspørring på lakkverksteder ble det bestemt at vi skulle beholde orginalfargen da de mente den var for fin i lakken til å lakke om nå. Har fått på front og bakfanger, sideskjørt og eksosanlegg. Nå ser bilen slik ut:

jvw1j5b4a636nqbupf7o.jpg

gcpcbjunorgby5z2gsqi.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...