Søreng Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 Er det tilfeldig hvem som dømmer hvilken bil, eller får dere velge/tildelt biler?
mortenam Skrevet April 7, 2009 Skrevet April 7, 2009 Er det tilfeldig hvem som dømmer hvilken bil, eller får dere velge/tildelt biler? det viktigste er selvsagt at man ikke bedømmer egne biler. Ellers så pleier vi fordele antall biler jevnt mellom dommerne, og dommerne går gjerne parvis og bedømmer bilene.
pettmon Skrevet April 7, 2009 Forfatter Skrevet April 7, 2009 Har ikke fått noen forespørsel om å være dommer i år, enda. Men det kommer vel sikkert en tlf om ikke lenge. Ja da kan jeg jo spør deg her om du vil være dommer i år og ? Så trenger du ikke å vente på telefon Petter BMWCCN Rogaland
Tommy Skrevet April 7, 2009 Skrevet April 7, 2009 Har ikke fått noen forespørsel om å være dommer i år, enda. Men det kommer vel sikkert en tlf om ikke lenge. Ja da kan jeg jo spør deg her om du vil være dommer i år og ? Så trenger du ikke å vente på telefon Petter BMWCCN Rogaland Det går nok greit
pettmon Skrevet April 16, 2009 Forfatter Skrevet April 16, 2009 Nå ser det ut til at vi også tillater nyere Mini produsert av BMW til å delta i Concourse d eleganse . Meld deres interesse ! Petter BMWCCN Rogaland
Jay-O Skrevet April 16, 2009 Skrevet April 16, 2009 Hmmm, jeg kan nok ikke stille i orginalklassen, har en del modifikasjoner, særlig på exteriør... Ikke vits i å stille i konkurransen, men jeg stiller på arrangementet uansett...
///Mysild Skrevet April 16, 2009 Skrevet April 16, 2009 Hmmm, jeg kan nok ikke stille i orginalklassen, har en del modifikasjoner, særlig på exteriør... Ikke vits i å stille i konkurransen, men jeg stiller på arrangementet uansett... da stiller du i modifisert, mot tommy sin 1 serie lykke til
Jay-O Skrevet April 16, 2009 Skrevet April 16, 2009 Det var liksom det - derfor så tror ikke jeg at det er vits i å stille engang...
///Mysild Skrevet April 16, 2009 Skrevet April 16, 2009 Det var liksom det - derfor så tror ikke jeg at det er vits i å stille engang... joda! bare å vaske godt! det er det vikigste... holde motorrommet rent og pent, og ikek noe dill i bilen... min så ikke ut inni i fjor, men i år skal det vaskes...
Ad|oS Skrevet April 16, 2009 Skrevet April 16, 2009 Selv om han har über-strøkne biler er det jo morsomt å stille med egen bil å se hvordan man ligger an!?
///Mysild Skrevet April 16, 2009 Skrevet April 16, 2009 som sagt, tommy scorer høyt på renslighet... (ikek det at bilen har noen skavanker) men det er jo renslighet og slikt som har størst fokus her...
mortenam Skrevet April 17, 2009 Skrevet April 17, 2009 Så hvis man ikke er 110% sikker på å vinne så er det ingen vits å i delta?
///Mysild Skrevet April 17, 2009 Skrevet April 17, 2009 Så hvis man ikke er 110% sikker på å vinne så er det ingen vits å i delta? jo, er jo moro uansett... for da "vet du" hva du må gjøre for å få førsteplass nesteår hehe... jeg deltar uansett...
Jay-O Skrevet April 17, 2009 Skrevet April 17, 2009 Joda, det er alltid vits i stille, men jeg er en dårlig taper, og da er like greit å la være hvis jeg ikke får til bilen fin, pen og ren, hehe.
pettmon Skrevet April 24, 2009 Forfatter Skrevet April 24, 2009 Joda, det er alltid vits i stille, men jeg er en dårlig taper, og da er like greit å la være hvis jeg ikke får til bilen fin, pen og ren, hehe. Du får høre om Tommy har tid til å ta en shine på bilen din ? da burde du ha en sjangs Petter BMWCCN Rogaland
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå