Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 285
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Er det tilfeldig hvem som dømmer hvilken bil, eller får dere velge/tildelt biler?

det viktigste er selvsagt at man ikke bedømmer egne biler. Ellers så pleier vi fordele antall biler jevnt mellom dommerne, og dommerne går gjerne parvis og bedømmer bilene.

Skrevet
Har ikke fått noen forespørsel om å være dommer i år, enda. Men det kommer vel sikkert en tlf om ikke lenge.

Ja da kan jeg jo spør deg her om du vil være dommer i år og ?

Så trenger du ikke å vente på telefon :)

Petter

BMWCCN Rogaland

Skrevet
Har ikke fått noen forespørsel om å være dommer i år, enda. Men det kommer vel sikkert en tlf om ikke lenge.

Ja da kan jeg jo spør deg her om du vil være dommer i år og ?

Så trenger du ikke å vente på telefon :)

Petter

BMWCCN Rogaland

Det går nok greit

• 2 weeks later...
Skrevet

Nå ser det ut til at vi også tillater nyere Mini produsert av BMW til å delta i Concourse d eleganse . Meld deres interesse !

Petter

BMWCCN Rogaland

Skrevet

Hmmm, jeg kan nok ikke stille i orginalklassen, har en del modifikasjoner, særlig på exteriør... Ikke vits i å stille i konkurransen, men jeg stiller på arrangementet uansett...

Skrevet
Hmmm, jeg kan nok ikke stille i orginalklassen, har en del modifikasjoner, særlig på exteriør... Ikke vits i å stille i konkurransen, men jeg stiller på arrangementet uansett...

da stiller du i modifisert, mot tommy sin 1 serie 8) lykke til :-D

Skrevet
Det var liksom det - derfor så tror ikke jeg at det er vits i å stille engang...

joda! bare å vaske godt! det er det vikigste... holde motorrommet rent og pent, og ikek noe dill i bilen... min så ikke ut inni i fjor, men i år skal det vaskes... :-)

Skrevet
Så hvis man ikke er 110% sikker på å vinne så er det ingen vits å i delta? :)

jo, er jo moro uansett... for da "vet du" hva du må gjøre for å få førsteplass nesteår :-P hehe...

jeg deltar uansett...

Skrevet

Joda, det er alltid vits i stille, men jeg er en dårlig taper, og da er like greit å la være hvis jeg ikke får til bilen fin, pen og ren, hehe.

Skrevet
Joda, det er alltid vits i stille, men jeg er en dårlig taper, og da er like greit å la være hvis jeg ikke får til bilen fin, pen og ren, hehe.

Du får høre om Tommy har tid til å ta en shine på bilen din ? da burde du ha en sjangs :lol:

Petter

BMWCCN Rogaland

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...