pettmon Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 Vi vil i år avholde Concourse d eleganse som vanlig på GS bildeler i Sirevåg . Dato for arrangementet blir lørdag 23 mai Her blir det hard konkurranse om den best rengjorte ,polerte , velholdte bilen i 4 klasser + peoples choise GS bildeler stiller opp med grillmat og gode tilbud Vi stiller opp med biler og mannskap til bedømming . Håper på godt vær og stort fremmøte Petter Bmwccn avd Rogaland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 blir bra det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 blir bra det litt gøy å se hvor mye mer folk det kommer for hvert år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 Litt lysten på å reise på det en tur gitt. Men er 58 mil å kjøre hver vei da. pris for mest langveisfarende eller? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 de ordner nokk noe de treffa er blitt fantastisk bra for hele famillien og venner alltd fint vær og mange flotte biler:) go mat og gode tilbud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 Litt lysten på å reise på det en tur gitt. Men er 58 mil å kjøre hver vei da. pris for mest langveisfarende eller? hehe Kanskje jeg skal slenge meg på fra Hallingdal? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 Litt lysten på å reise på det en tur gitt. Men er 58 mil å kjøre hver vei da. pris for mest langveisfarende eller? hehe Kanskje jeg skal slenge meg på fra Hallingdal? Ja det hadde ikek vært dumt vet du. bare jeg får flere mil enn deg. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 får få med anders87 da Uansett, hva skal du med langveisfarer? Når du har vaske den bilen der så nøye som du kan, så trenger den bare en utvendig vask når du kommer frem, så får du nok pokal.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 Bare det blir bedre vær enn i fjor hehe Var regn da, så ikke så gøy. Men mye bra å se på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettmon Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2009 Etter en diskusjon med Formann i Bmwccn Rogaland , har vi blitt enige om og premiere den mest langveisfarende Så her gjelder det å ta en omvei ! Petter Bmwccn Rogaland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 får få med anders87 da Uansett, hva skal du med langveisfarer? Når du har vaske den bilen der så nøye som du kan, så trenger den bare en utvendig vask når du kommer frem, så får du nok pokal.. Hehe det spørs vel litt det da men, hehe. Men er jo altids lov å håpe på noe. Nei nå ble jeg litt lysten på dette gitt, men er heldigvis litt frem i tiden så har litt tid å tenke seg om på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 Jeg kommer og skal stille ut (og i år skal jeg forbrede kontra når jeg stillte uforberedt i fjor ).. Håper også på å dømmes i rett klasse i år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 Skal prøve å komme jeg også. Satser på litt bedre vær dette året. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettmon Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2009 fint vær og rettferdige dommere er bestilt Petter Bmwccn Rogaland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mars 21, 2009 Share Skrevet Mars 21, 2009 Jeg kommer og skal stille ut (og i år skal jeg forbrede kontra når jeg stillte uforberedt i fjor ).. Håper også på å dømmes i rett klasse i år I samme klasse som 1'eren min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå