hylle Skrevet Mai 23, 2009 Skrevet Mai 23, 2009 Rart at det ikke var noen påmeldte i eldre original. Var et veldig flott treff! Veldig bra arrangement.
///Mysild Skrevet Mai 23, 2009 Skrevet Mai 23, 2009 bilder kommer nok i morgen fikk knipset et par... strålende treff! kommer igjen til neste år!
Tommy Skrevet Mai 23, 2009 Skrevet Mai 23, 2009 Noen som tok Bilder ??Petter Mine og Connie sine ligger på facebook. (du må bare registrere deg der Petter ) Noen mulighet for en link til disse? http://www.facebook.com/home.php#/album ... 766&ref=mf
BreitBau Skrevet Mai 23, 2009 Skrevet Mai 23, 2009 Ikke rart de vinner når de sleiker dommerene bak ørene hele dagen. Jada.. Nå undergraver du både dommeren, treffet og du prøver også å drite ut vinneren fordi han kjenner til dommerene fra før.. Er det sånn du tror det er tror jeg jammen meg du bare kan bli hjemme fra treffene fremover.. du kan isåfall forvente å bli slått på hvert eneste treff om du tror sånn partiskhet er tilfelle. Det vil alltid være en som kjenner dommeren bedre enn deg.. Og unnskyld oss for å snakke med andre bmw-interesserte.. Nei det å bli slått av en jævla E36 320 ser jeg på som en katastrofe. Den kommentaren er så "low" at jeg tror jeg hadde kvidd meg for å reise på treff og se folk i øynene når jeg vet de fleste har lest denne kommentaren.. Vet at bilen min en langt fra perfekt, men det er jo noe litt mer spesielt! E36en var full av swirls og hologrammer. Hvis du ikke har noe annet enn dritt å slenge, så tror jeg likegodt du kan stelle bilen fremst i køen for studering om du kommer på noen treff.. Den bilen din kommer til å bli overgått NØYE av samtlige som har lest denne tråden, og du kan egentlig bare sitte ved siden av og notere alle feil forbipasserende kommer opp med. Dessuten var ikke dette ett treff der de rangerer etter "spesielle" biler, så du stiller ikke med noe plusspoeng sånn sett.. Noterer meg også at det ser ut til at dommerne fint kan svare for seg, og at du har fått svar på klagen din.. Den eneste som står igjen her med tapt ansikt er egentlig du.. Ikke dommerene, ikke seriøsiteten til treffet, og absolutt ikke vinneren..
hylle Skrevet Mai 23, 2009 Skrevet Mai 23, 2009 http://www.facebook.com/home.php#/album ... 766&ref=mf haha, jævla bra bilde av cabrioen. Gratulerer med treffets peneste bil Tommy!
pettmon Skrevet Mai 23, 2009 Forfatter Skrevet Mai 23, 2009 Rart at det ikke var noen påmeldte i eldre original. Var et veldig flott treff! Veldig bra arrangement. Hadde du meldt deg på med cabben , hadde du kjørt hjem med 1 pokal i dag Hylle !! Petter
hylle Skrevet Mai 23, 2009 Skrevet Mai 23, 2009 Hadde du meldt deg på med cabben , hadde du kjørt hjem med 1 pokal i dag Hylle !! Petter Hehe, Den er ikke verdig til og bli utstillt desverre, dessuten er den veldig langt ifra original. Skulle ønske det hadde kommet flere veteraner til treffet. Har kjørt 300km med bilen i finværet nå idag, vanvittig herlig følelse med skikkelig bensinlukt og forgasserlyd.. Men nå blir det et annet Bmw veteranprosjekt til vinteren, så får jeg håpe at jeg slipper og stille alene med eneste veteran på concourse neste år!
Galro Skrevet Mai 23, 2009 Skrevet Mai 23, 2009 Hvordan bil er det snakk om, Hylle? Hva er grensen for "eldre" på dette treffet? ... Og til sist: Hvor strengt er det med orginalitet?
hylle Skrevet Mai 24, 2009 Skrevet Mai 24, 2009 Hvordan bil er det snakk om, Hylle? Hva er grensen for "eldre" på dette treffet? ... Og til sist: Hvor strengt er det med orginalitet? Det er snakk om en 75mod 1502 som er ombygd til Cabriolet. litt anderledes enn bmwccn sine hovedtreff som har årsinndelinger. her var det modellkoder visstnok. hvis jeg forstod det riktig. uansett så kommer jeg med en 71modell neste gang, så hvis noen kommer med en Bmw som er eldre enn det vanker det en kasse pils.
Galro Skrevet Mai 24, 2009 Skrevet Mai 24, 2009 Det er snakk om en 75mod 1502 som er ombygd til Cabriolet. Snakker nå om et hjemmebygg, eller er et av de eksemplarene bygd av Baur? uansett så kommer jeg med en 71modell neste gang, så hvis noen kommer med en Bmw som er eldre enn det vanker det en kasse pils. Vel, min bil er i hvert fall litt eldre enn den du snakket om over her. Nå var vel treffet for langt unna meg uansett.
hylle Skrevet Mai 24, 2009 Skrevet Mai 24, 2009 Definitivt et hjemmebygg! hehe. Blir delebil nå til vinteren. selvom den er meget rustfri., har ikke råd til tüv godkjenning. Du må stille på neste treff da Galro. var meget vellykket treff vi hadde på sirevåg idag.
Galro Skrevet Mai 24, 2009 Skrevet Mai 24, 2009 Definitivt et hjemmebygg! hehe. Blir delebil nå til vinteren. selvom den er meget rustfri., har ikke råd til tüv godkjenning. Jeg er ganske sikker på at den stod avertert rundt sommertider i fjor. Var det du som kjøpte den? Du har ikke vurdert å selge den videre? Uten at jeg har så stor tilknytning til bilen din, så synes jeg det er synd at slike biler forsvinner selv om de måtte være aldri så hjemmebygde. Du må stille på neste treff da Galro. var meget vellykket treff vi hadde på sirevåg idag. Som sagt så var nok akkurat dette treffet litt langt unna meg. Dessuten er det en del ting jeg skal fikse på min bil nå, men når det er ferdig kan det nok tenkes jeg er å finne på mer lokale treff i Oslo-området. Blant annet så arrangeres det et par "klassiker-treff" på senteret her på Vinterbro, og de hadde jeg tenkt til å delta på.
hylle Skrevet Mai 24, 2009 Skrevet Mai 24, 2009 Jeg er ganske sikker på at den stod avertert rundt sommertider i fjor. Var det du som kjøpte den? Du har ikke vurdert å selge den videre? Uten at jeg har så stor tilknytning til bilen din, så synes jeg det er synd at slike biler forsvinner selv om de måtte være aldri så hjemmebygde. Det var jeg som averterte den. Står en trimmet m10 motor i den, weber gasser. registerforgasser?!. Et spjeld som slår inn etter den andre. Problemet er jo at BT ikke vil registrere den, enda den var godkjent ombygd i Sverige. Selges for noen høvdinger.
Galro Skrevet Mai 24, 2009 Skrevet Mai 24, 2009 Problemet er jo at BT ikke vil registrere den, enda den var godkjent ombygd i Sverige. Ah, det var slik det hang sammen. Da skjønner jeg egentlig beslutningen ved å bruke den som delebil. Leit, men muligens nødvendig. Som jeg sa i en annen tråd, kan det enkelte ganger virke som om Statens Vegvesen nekter å godta ombygninger kun for å nekte. Man kan kanskje si at SV er fjortissene blant de statlige etatene i Norge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå