MonicaM3 Skrevet Mars 20, 2009 Skrevet Mars 20, 2009 .... jeg har ordnet BMWCCN medlemmene rabatt avtale hos mekonomen på Alnabru Dere som er medlemmer må huske medlemskort- ingen kort ingen rabatt. Rabatten er "flytende", dvs det kommer ann på hva varer/produkter dere skal ha. Det kan være alt fra 17% og oppover...
-Anders- Skrevet Mars 20, 2009 Skrevet Mars 20, 2009 Flott accomplishment! Forøvrig heter det "hvilke varer/produkter"
MonicaM3 Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Skrevet Mars 20, 2009 Det har du helt rett i Anders... Etter maaange timer på lakken har det blitt mye feil i dag. Et eksempel; skulle bestille tromler til en kunde foran på en A6. Neste er vel calipTer og lambadasonde hehe
Astri Skrevet Mars 20, 2009 Skrevet Mars 20, 2009 Hehe, lett å gå på ein snurr ja. Forresten så har BMWccN medlemmer og rabatt hos oss på Mekonomen Haugesund og.
MonicaM3 Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Skrevet Mars 20, 2009 Jøss.. Vil påstå at over 80% av jentene her inne jobber på Mekonomen
hylle Skrevet Mars 20, 2009 Skrevet Mars 20, 2009 Det har du helt rett i Anders... Etter maaange timer på lakken har det blitt mye feil i dag. Et eksempel; skulle bestille tromler til en kunde foran på en A6. Neste er vel calipTer og lambadasonde hehe Det heter CALIPPER og LAMBDASONDE. Takk!!!!!
MonicaM3 Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Skrevet Mars 20, 2009 Du skjønte kanskje ikke greia med den du....?
Astri Skrevet Mars 20, 2009 Skrevet Mars 20, 2009 Jøss.. Vil påstå at over 80% av jentene her inne jobber på Mekonomen hehe, ja kanskje det? Liker meg iallefall godt der eg. Var du på Mekonomen festen i Oslo under Auto Messa i Lillestrøm i februar?
Der Barockengel Skrevet Mars 20, 2009 Skrevet Mars 20, 2009 Det heter CALIPPER og LAMBDASONDE. Men det er jo mye mer moro med lambadasonde. Ikke tror jeg at Mekonomen er best på pris på lambadasonder, heller.
MonicaM3 Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Skrevet Mars 20, 2009 Jøss.. Vil påstå at over 80% av jentene her inne jobber på Mekonomen hehe, ja kanskje det? Liker meg iallefall godt der eg. Var du på Mekonomen festen i Oslo under Auto Messa i Lillestrøm i februar? Nei skulle vært der men dro til USA den dagen. Var du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå