Astri Skrevet Mars 20, 2009 Skrevet Mars 20, 2009 Jøss.. Vil påstå at over 80% av jentene her inne jobber på Mekonomen hehe, ja kanskje det? Liker meg iallefall godt der eg. Var du på Mekonomen festen i Oslo under Auto Messa i Lillestrøm i februar? Nei skulle vært der men dro til USA den dagen. Var du? Jepp, var der og på Meca festen dagen før. Knall!!!! Vil påstå at du gikk glipp av noe, men trur nok en USA tur gjorde godt opp for det da.
MonicaM3 Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Skrevet Mars 20, 2009 Det heter CALIPPER og LAMBDASONDE. Men det er jo mye mer moro med lambadasonde. Ikke tror jeg at Mekonomen er best på pris på lambadasonder, heller. Trur jeg må forklare dere denne jeg. Iløpet av en dag hører man utrolig mye rart fra kunder. Calipter og lambadasonde er noe jeg hører minst 3 ganger iløpet av dagen.. Alltid av menn som skal rette på meg som sier "caliper" og "lamdasonde".
MonicaM3 Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Skrevet Mars 20, 2009 Jøss.. Vil påstå at over 80% av jentene her inne jobber på Mekonomen hehe, ja kanskje det? Liker meg iallefall godt der eg. Var du på Mekonomen festen i Oslo under Auto Messa i Lillestrøm i februar? Nei skulle vært der men dro til USA den dagen. Var du? Jepp, var der og på Meca festen dagen før. Knall!!!! Vil påstå at du gikk glipp av noe, men trur nok en USA tur gjorde godt opp for det da. Ja den gjorde det Da møtte du sikkert sentralbord berta vår som også heter Monica.. Vi får ta det igjen neste gang det er noe
Astri Skrevet Mars 20, 2009 Skrevet Mars 20, 2009 Jøss.. Vil påstå at over 80% av jentene her inne jobber på Mekonomen hehe, ja kanskje det? Liker meg iallefall godt der eg. Var du på Mekonomen festen i Oslo under Auto Messa i Lillestrøm i februar? Nei skulle vært der men dro til USA den dagen. Var du? Jepp, var der og på Meca festen dagen før. Knall!!!! Vil påstå at du gikk glipp av noe, men trur nok en USA tur gjorde godt opp for det da. Ja den gjorde det Da møtte du sikkert sentralbord berta vår som også heter Monica.. Vi får ta det igjen neste gang det er noe hehe, prata ikkje med så mange da, så får ta det neste gang. Men de eg traff og festa med der borte var hyggelige. Så det skal forhåpentligvis gjentas. Det var iallefall verdt 7 timers busstur hver vei over fjellet.
Der Barockengel Skrevet Mars 20, 2009 Skrevet Mars 20, 2009 Trur jeg må forklare dere denne jeg.Iløpet av en dag hører man utrolig mye rart fra kunder. Calipter og lambadasonde er noe jeg hører minst 3 ganger iløpet av dagen.. Alltid av menn som skal rette på meg som sier "caliper" og "lamdasonde". Lurer på om jeg ikke skjønte den der, du.
MonicaM3 Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Skrevet Mars 21, 2009 Det heter caliper og lambdasonde men mange kunder sier calipter og lambadasonde. Vi som jobber med deler eller verksted syntes det er morsomt når kunder kommer å sier dette. Lar det ligge med det før det blir en stor greie av dette
hylle Skrevet Mars 21, 2009 Skrevet Mars 21, 2009 Trur jeg må forklare dere denne jeg.Iløpet av en dag hører man utrolig mye rart fra kunder. Calipter og lambadasonde er noe jeg hører minst 3 ganger iløpet av dagen.. Alltid av menn som skal rette på meg som sier "caliper" og "lamdasonde". Lurer på om jeg ikke skjønte den der, du. hehe, vanvittig så fort det kan oppstå misforståelser på internettet selvfølgelig tok jeg den! men dere forstod ikke meg kanskje
fish Skrevet Mars 21, 2009 Skrevet Mars 21, 2009 Her er tråden for dere med "sære/spesielle" deler... Sære/spesielle deler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå