Annesh Skrevet Mars 20, 2009 Skrevet Mars 20, 2009 spør dumt nå går jeg ut i fra, men hvis jeg vil ha en ismotor som har gått lite må jeg ta fra en z3 har jeg skjønt. spørsmålet er om jeg kan ta den 140 hk i z3, og er det en is motor? dette skal kastes i en 316 compact. veit egentlig svaret, men greit å få dobbeltsjekka anders
S.Arnesen Skrevet Mars 20, 2009 Skrevet Mars 20, 2009 nja, z3 blir vel levert med enten 1.8l med 113hk, eller 1.9l med 140hk? z3 er vel aldri levert med den gamle 1.8l is motoren? Har ikke mye peil på z3 må jeg innrømme...
Rayman Skrevet Mars 20, 2009 Skrevet Mars 20, 2009 Jeg har en is motor som snart skal ta ut av bilen til fordel for turbomotor og da skal den selges den er kun gått 110.000km og kan ev. prøves i bil. Den ble kjøpt fabrikkny i 2000 og har papirer på det.
Annesh Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Skrevet Mars 21, 2009 det er akk sånn type jeg trenger.. vanskelig å få tak i de som har gått lite ..
ice69 Skrevet Mars 21, 2009 Skrevet Mars 21, 2009 Nåja, Hva er nå 110 k... siden du skal ha en slik .. Super mulighet det der da
Annesh Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Skrevet Mars 21, 2009 ja, hehe.. det er sant ass.. super motor at de i det hele tatt har produsert 316 og 318 er helt ubegripelig.. kan ense at det kun har med avgiftspolitikken til norge å gjøre.. finner ikke mange 316 i gestapoland for å si det sånn dette idiellt å gjøre selv eller? spess jeg bør passe på? hørt at det er "bolt on" for de som kan litt om bmw. har skrudd litt, har heynes boka. kanskje det står der. hadde vært artig å pusle med sånnt selv lære litt mer:D
Dirty Skrevet Mars 21, 2009 Skrevet Mars 21, 2009 ikke no veldig . må lage et feste til coiler og servobeholder. ellers skal resten være rimelig bolt on. er noen år siden e har gjort det nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå