Rayman Skrevet Mars 20, 2009 Skrevet Mars 20, 2009 Skal snart til og begynne med å bygge om 318is min til fordel for eit M-understell og større motor og da skal is motoren med gir og komplett understell selges. Motoren ble kjøpt fabrikkny i 31.05.2002 og er kun gått 112.000km den er skiftet av Jæger i bergen og har papirer på motorbytte. Gir og alt understellet er gått 294.000km, dempere er nok skiftet en gang og det sitter senkefjærer på, alt virker helt bra tight og fint. Skal ha den inn til Eu-godkjenning nå så da blir ev. foringer som er slitne byttet også, men alt virker bra. Den kan prøvekjøres inntil jeg begynner demonteringa om ca. 1-2 uker Kan selge motor og gir for selg selv, men dette må være eit veldig bra utgangspunkt for noen som vil bygge om en 316 eller 318 om til en større og mer morsomere motor. Pris: Motor og gir 12.000,- Pris: Komplett is understell 6000,- (komp for/bakstilling med dempere og bremser) Pris: Samlet 15.000,-
pedro Skrevet Mars 22, 2009 Skrevet Mars 22, 2009 Kunne vært int, men har MAAANNNNGe baller i luften akkurat nå Tar kanskje helgen i vestlandets hovedstad til påske, hvis jeg får fri. Int i se bilen å prøve den da. Godkjennt ombygg til 2,8 i disse tider? Spenstig prosjekt. Banebil eller godkjennt bruksbil? Pedro
Rayman Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Skrevet Mars 22, 2009 Er bare til å ta turen det er ikke du ifra haugesund da? Er ifra Kørmøy her.. Blir ikke noe godkjent bygg nej, bilen skal til EU nå i april så blir å bygge om bilen etter Eu er tatt... så blir banebil og litt bruksbil som er tanken..
Rayman Skrevet Mars 27, 2009 Forfatter Skrevet Mars 27, 2009 hvor bor du og hvilke års mod er motor?? Akkuratt årstall på motor står ikke i papirene, men er samme motor som var fra før M42 er det vel? Står at det er montert ny orginal motor i Mai. 2002.. Holder til på Karmøy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå