PK Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 Ja, Racefix liker jo Cosworth. Sier jo litt, men jeg HATER jo ford, cosworth eller ikke. Like dritt. Men racefix er en utrolig flink og grei kar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magne_ Skrevet April 14, 2009 Forfatter Share Skrevet April 14, 2009 Ja, Racefix liker jo Cosworth. Sier jo litt, men jeg HATER jo ford, cosworth eller ikke. Like dritt. Men racefix er en utrolig flink og grei kar. Ja, greie type det. Men han er flingest på elektro, vil jeg påstå... Har måtte hatt en del utbedringer av drivlinje og forsjellige andre "mekansike" ting på bilen. Men så er det jo litt utenom det vaneligge når han bygget denne bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GULL Skrevet April 22, 2009 Share Skrevet April 22, 2009 Denne bilen kjenner jeg igjen ja Er visst jeg som har satt den sammen. Det er en lang og litt trist historie bak denne ja, Magne har vel fått med det viktigste Det er jo sånn da at jeg fikk kjørt minimalt med testing på bilen før Magne overtok den. Jeg var drita lei hele opplegget og solgte den aaaalt for billig, såklart mot at Magne selv ordnet ting som dukket opp underveis. Og slike ting er det alltid i slike prosjekter. Gøy og se at Magne har roen på å forbedre det som jeg selv ikke fikk anledning til å gjøre. Som skrevet over ble det noen enkle løsninger her og der pga manglende betaling fra tidligere eiere. Dette blir garantert et artig leketøy! TorYngve @ Racefix Motorsport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå