Gå til innhold

Torgeir - E34 520i - Lite photoshoot med Anders Vinje 26/10

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en 1995 modell E34 520i og tenke jeg skulle legge ut litt bilder med info jeg også :)

Jeg kjøpte bilen for 3mnd siden og er helt forelska. Har hatt Opel før, så overgangen ble enorm :wink:

Bilen var helt orginal når jeg kjøpte den og har bare rulla 170 000km.

Den er utrolig kompakt og fin, men kunne fortsatt sett for meg et par ting jeg vil endre på og gjerne synspunkter fra dere.

Ting som er gjort:

* Sorte blinkers fremme

* Sorte blinkers på siden

* Sorte blikers bak :P

* Sorte nyrer

* FK 75\50 senk

* Sorte Hovedlykter

* Shadowline lister

* M-Contur 17" (8,5" og 10")

* Bytte ALLE foringer

Ting som skal gjøres:

* Svak soting på alle rutene bortsett fra fremruta selvfølgelig :wink:

* Alpinaleppe fremme om lommeboka blir enig litt utpå sommeren

Jeg skal jo selvfølgelig slenge ut noen bilder og tar mot ros og ris med takk :)

Beklager dårlige mobil bilder.

64snudzdcp1ibr4pvgj4.jpg

ze7cc7vc99idppwxqhy2.jpg

dwk8xkyk1qnj4rthqj8g.jpg

s38c2r1fccl1dcy32d3c.jpg

Bedre bilder kommer etter senk og felger 8)

• Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Takk. Jeg tenkte ikke å sote hovedlyktene men kjøpe nye mørke hella.

Jeg kjøpte senkesette av en her inne. Søk på Polardego så finner du det nok.

• 4 weeks later...
Skrevet

Blir en liten update i dag.. Når har jeg kommet så langt som at jeg har fått senka bilen, fått av det megastygge hengerfeste og gjort alle lyktene svarte..

Senken jeg kjøpte er FK sitt 75\50 men dempere og fjærer.

Det jeg gjorde for å få alle lyktene svarte var at jeg kjøpte meg film fra http://www.lamin-x.com/ og dette ble jeg veldig fornøyd med.. koster ca 400 kr med film og en sånn beskyttelses veske på flaske.

Her kommer et par bilder av lyktesotinga, dårlige bilder av interiør og kanskje dere ser ett hint til senken.

Før

jcag9o0n6sngxsgsdwqh.jpg

fubqnrd2oron92mxl3an.jpg

Etter

di90uvxnpqb0d9on6ygn.jpg

7cwyhjg0asbxsx37xqod.jpg

Måtte lakkere chrome ringene rundt lyktene.

2yfho5mtotsqo0in5ilk.jpg

Litt dårlige bilder av interiør

jr5nwru0qd35dc30upnm.jpg

w0hhv3tc9uvz71nl3k0g.jpg

Skrevet

Blei bra det der ;) Har bestilt gul film fra samme side. Noen tips/triks?

Forresten, du må få deg shadowline! Hehe, ser dumt ut når eneste chromen er rundt rutene :P

Skrevet

hehe.. shadowline blir bestilt så for lommeboka blir enig :wink: synes det ser rart ut jeg å, så jeg vurderer å prøve med litt svart lakk midlertidlig..

Når det gjelder filmen er det veldig enkelt, bare rengjør skikkelig, fukt bare LITT og pass på så du får ut alt vannet under filmen. Du kan også prøve å passe på å gjøre det i varmt klima.. da blir det best resultat. Jeg gjorde det i solsteiken 8)

Skrevet

Ble jo konge med den lyktfilmen!

Vurderer det selv, var en tråd et sted om noe gruppekjøp, men finner den ikke igjen, så jeg bestiller vel alene om ikke så lenge. 8)

Ble det mye svakere lys eller?

Skrevet

Så veldig bra ut den lyktefilmen! :) Vurderer dette selv, når man kan spare et par tusen på å kjøpe dette istedenfor DE lykter :wink: Tok det lang tid fra du bestilte til du fikk det?

Skrevet

Würth leverer fargen som BMW bruker som shadowline, svart silkematt;)

Matt ned listene med veldig fint papir, spray på med plastikk-grunning og et par lag med silkematt. Da vil du få et meget bra resultat :)

Du kan se i prosjekt-tråden min for resultat, hadde ikke shadowline, men fikk for noen hundrelapper:)

Skrevet
Ble jo konge med den lyktfilmen!

Vurderer det selv, var en tråd et sted om noe gruppekjøp, men finner den ikke igjen, så jeg bestiller vel alene om ikke så lenge. 8)

Ble det mye svakere lys eller?

Har ikke testa lyset enda, men det er jo egentlig ikke soting.. den er laget så man skal få max lys igjennom fordi det er mer en beskyttelses filme, enn det er en sote film. Kan teste det i morgen og gi svar da.

Skrevet
Så veldig bra ut den lyktefilmen! :) Vurderer dette selv, når man kan spare et par tusen på å kjøpe dette istedenfor DE lykter :wink: Tok det lang tid fra du bestilte til du fikk det?

Kan spare mange lapper på dette kjøpet ja. Perfekt passform om det tok ca 3 uker å får det sendt. Alt ble tilsammen kostende ca 400kr med den plastfornyerflaska som funker som bare det forresten :wink:

Skrevet
Würth leverer fargen som BMW bruker som shadowline, svart silkematt;)

Matt ned listene med veldig fint papir, spray på med plastikk-grunning og et par lag med silkematt. Da vil du få et meget bra resultat :)

Du kan se i prosjekt-tråden min for resultat, hadde ikke shadowline, men fikk for noen hundrelapper:)

Så jo ut som en veldig bra resultat det der + at jeg sparer mange lapper som kan brukes på andre ting. Blir vel jeg bruker oppskriften din jeg også, men du har ikke problemer med at det flasser altså??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...