S. Gunstad Skrevet August 29, 2009 Skrevet August 29, 2009 Utrolig pene felger! Ble til at jeg kjøpte lyktefilm jeg og. Kjører ca. samme oppsett på lyktene mine. Når bli det E34 treff i Trøndelag?
Armanic Skrevet September 3, 2009 Skrevet September 3, 2009 Her er de få bildene jeg har av bilen din Torgeir! Vi får ta flere bilder neste gang SNAKKER VI BRED FRONTEN DA ELLER?
torgeirb Skrevet September 3, 2009 Forfatter Skrevet September 3, 2009 Toppers. bildene ble helt supre.. Takker så mye for at du orka å ta dem:D
EirikL Skrevet September 4, 2009 Skrevet September 4, 2009 Den femmeren din var rett og slett nydelig å se på. Alt var riktig
torgeirb Skrevet Oktober 26, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2009 Lite shoot med Anders Vinje her om dagen. Ble fornøyd med bildene:D
torgeirb Skrevet Oktober 26, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2009 takk takk:D morro me skikkelige bilder av bilen:D
Thomas N Skrevet Oktober 27, 2009 Skrevet Oktober 27, 2009 Flott e34 du har der Felgene passer som Hans i Grete Kjemperått
torgeirb Skrevet Oktober 27, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2009 var en tur til mo i rana og henta dem. Trivelig fyr. Takk for kommentarer forresten:D
nalegutt Skrevet November 14, 2009 Skrevet November 14, 2009 FY Fen for ein Rå bil, dette her er e34 sån som den skal være! Idag kom lyktefilmen du tipsa meg om;) så idag blir det værkstedet og montere film,sammt eg lakerer grillen tror eg:) Ble nytt bakgrunnsbilde på min pc no;) bytte felgene dine i mine? er det låv og spørre hva du måtte gji? og ET? God Helg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå