sexeren Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 Lurer bare på hva som gjør at kjølevanns tempmåler går på max med en gang tenningen går på.. Viss den skulle vert defekt hadde den ikke vist noenting.. Mener nå jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomerikk Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 kortsluttet giver eller ledning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 Vet ikke hva det kan være, men kan jo prøve å bytte giver, koster 200kr. Ellers når z3'en min viste for varm på måleren var det bare å lufte systemet så virket alt bra igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sexeren Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2009 er nåkk kortsluttning tror jeg ja takk begge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 Er jo bare og nappe av ledningen på føleren, så ser du jo fort om det er den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sexeren Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2009 stemmer takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå