thagen2 Skrevet Mars 21, 2009 Skrevet Mars 21, 2009 skal melde meg inn i klubben. har prøvd bmwccn.no. men er det feil nettadresse? har prøvd men finner ikke sia. håper noen kan hjelpe. virker vel helt teit her nå men men he he.
Glenno Skrevet Mars 21, 2009 Skrevet Mars 21, 2009 Denne du leiter etter?: http://www.bmwccn.no/nor/kapittel4/Regi ... lding.aspx
Glenno Skrevet Mars 21, 2009 Skrevet Mars 21, 2009 Bare hyggelig . Ser du en rød calypsorød touring i åmot idag får du blinke med lysa så skal jeg stopp . Må få lufta den på de barre veien nå om dagen.
thagen2 Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Skrevet Mars 21, 2009 det skal jeg gjøre har sett bilen din en del ganger rundt i åmot. synd bmwen min står ribba inni om dagen frister veldig og få lufta den litt.
Der Barockengel Skrevet Mars 22, 2009 Skrevet Mars 22, 2009 Ved nettadresser som ikke virker, er det ofte en god idé å prøve igjen med www. foran. Og som linken til Glenno viser, er BMWCCNs nettsider blant dem som ikke virker uten www. først.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå