Simmelim Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2009 Hvor finner jeg dette isåfall? Er det noe jeg kan montere selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joan E36 Skrevet Mars 21, 2009 Share Skrevet Mars 21, 2009 Jeg tror de har supersport på koed.no. Dette kan du montere selv ja Jeg monterte i allefall på min selv, og jeg er IKKE flink til å skru Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simmelim Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2009 Vil si at koed.no hadde veldig lite til min bil. Finner hverkern baklysene eller eksosanlegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joan E36 Skrevet Mars 21, 2009 Share Skrevet Mars 21, 2009 Eksosanlegget finner du på nye deler-->tuning-->effektanlegg, men er ikke noe bilde der, så veit ikke hvordan det de selger ser ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simmelim Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2009 Fant det nå, men er jo med 4 rør! Er det fint? Blir vel noe sånt som dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mars 21, 2009 Share Skrevet Mars 21, 2009 Tøff 120d, likte fargen veldig godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simmelim Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2009 takk ellingsen:) Fargen var et av kriteriene når jeg skulle kjøpe ny bil. Har du noen forslag til effektpotte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå