|Ole| Skrevet Mars 7, 2013 Skrevet Mars 7, 2013 Hahaha, fantastisk Vist ikkje det skal meir til for å forvirre dei gutta så burde du prøve på meir godkjenning Eg ikkje mange som har godkjent 16" felg med 17" hjul
stensheim Skrevet Mars 7, 2013 Forfatter Skrevet Mars 7, 2013 hehe, ja det er ikke så greit med en masse endringer på samme bil . ja det blir litt vanskelig med 17" dekk på 16" felger har snakket med han som godkjente bilen og nå er alle feil rettet, det er vel kjerringa på kontoret som har skrevet ut vognkortet, og hun har ikke fulgt med på hva hun har gjort... 254hk i stede for 245hk bremser og ikke breser 17" felger og ikke 16" 32cm og 33cm og ikke 32mm og 33mm så nå må jeg enda en tur til biltilsynet og levere del 2 igjen
stensheim Skrevet Mars 18, 2013 Forfatter Skrevet Mars 18, 2013 da har jeg lakkert forskjermer, panser og bagasjelokk i alle fall. har også begynt og pusse ned litt på bilen. det går sakte med prosjektet da jeg har mye annet og gjøre men den skal nok bli ferdig til det blir snøfrie veier tenker jeg.. fikk i litt skikkelig fuel til street legal.
Pedi Skrevet Mars 18, 2013 Skrevet Mars 18, 2013 Flott den blåfargen du har valgt.. Ser veldig dyyyyp ut!
Jørgen-A Skrevet Mars 18, 2013 Skrevet Mars 18, 2013 114 oct? Hva koster den for litern? skulle efentoig kjørt slik fuel jeg og. e85 er no dritt igrunn..
stensheim Skrevet Mars 18, 2013 Forfatter Skrevet Mars 18, 2013 jo da fargen er meget pen den, men det er 2 minus med den. den er vanskelig og sprøyte da det er lett for skjolding og den er veldig dyyr, 1542,-kr+mva pr liter Jørgen-a jeg kjøpte 114oct fra en fyr og jeg vet ikke hvor han har kjøpt det, den koster nesten 40kr pr liter så det koster litt.... men det går jo an og høre med Fannrem motorverksted. ja det er vel bedre enn e85 vil jeg tro...
stensheim Skrevet April 2, 2013 Forfatter Skrevet April 2, 2013 da kan jeg ta noen timer på hobbyen før nye oppdrag kommer. da har jeg fått tysker`n i boksen i allefall.... litt maskering til nå så kan jeg legge på litt fyller..
joachim sørlie Skrevet April 2, 2013 Skrevet April 2, 2013 fikk nesten en halvkram en av bensinsystemet..
stensheim Skrevet April 2, 2013 Forfatter Skrevet April 2, 2013 hehe, bensinsystemet ble jeg meget fornøyd med ja. tar på meg lakkoppdrag ja, men ikke noe utstillingslakkering da det krever mye trening og erfaring++ har ikke holdt på så alt for mye med lakkering enda..
Silverboy Skrevet April 2, 2013 Skrevet April 2, 2013 Har jo fått trent ett dusin ganger på din egen da
stensheim Skrevet April 2, 2013 Forfatter Skrevet April 2, 2013 hehe, neida 3 gangen nå... boksen fungerte svært dårlig siste gangen jeg sprøytet bmw`n, i 2009. det viste seg at firmaet som hadde boksen ikke har skiftet inntaksfilter noen gang! boksen ble montert i 90-92....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå