Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hahaha, fantastisk :P

Vist ikkje det skal meir til for å forvirre dei gutta så burde du prøve på meir godkjenning :P Eg ikkje mange som har godkjent 16" felg med 17" hjul :P

Skrevet

hehe, ja det er ikke så greit med en masse endringer på samme bil :headbang: . ja det blir litt vanskelig med 17" dekk på 16" felger #-o

har snakket med han som godkjente bilen og nå er alle feil rettet, det er vel kjerringa på kontoret som har skrevet ut vognkortet, og hun har ikke fulgt med på hva hun har gjort...

254hk i stede for 245hk

bremser og ikke breser

17" felger og ikke 16"

32cm og 33cm og ikke 32mm og 33mm

så nå må jeg enda en tur til biltilsynet og levere del 2 igjen #-o

• 2 weeks later...
Skrevet

da har jeg lakkert forskjermer, panser og bagasjelokk i alle fall. har også begynt og pusse ned litt på bilen.

det går sakte med prosjektet da jeg har mye annet og gjøre men den skal nok bli ferdig til det blir snøfrie veier tenker jeg..

DSC02633_zps1ff44367.jpg

DSC02638_zps1c0e2616.jpg

DSC02640_zpse3dc9bab.jpg

fikk i litt skikkelig fuel til street legal.

DSC02635_zpsae191c20.jpg

Skrevet

jo da fargen er meget pen den, men det er 2 minus med den. den er vanskelig og sprøyte da det er lett for skjolding og den er veldig dyyr, 1542,-kr+mva pr liter :shock:

Jørgen-a jeg kjøpte 114oct fra en fyr og jeg vet ikke hvor han har kjøpt det, den koster nesten 40kr pr liter så det koster litt.... men det går jo an og høre med Fannrem motorverksted.

ja det er vel bedre enn e85 vil jeg tro...

• 2 weeks later...
Skrevet

da kan jeg ta noen timer på hobbyen før nye oppdrag kommer.

20130401_153747_zps5aee0633.jpg

da har jeg fått tysker`n i boksen i allefall....

litt maskering til nå så kan jeg legge på litt fyller..

20130401_214338_zpsfd1a2b20.jpg

20130401_214321_zps66513a7a.jpg

Skrevet

hehe, bensinsystemet ble jeg meget fornøyd med ja.

tar på meg lakkoppdrag ja, men ikke noe utstillingslakkering da det krever mye trening og erfaring++ har ikke holdt på så alt for mye med lakkering enda..

Skrevet

hehe, neida 3 gangen nå... boksen fungerte svært dårlig siste gangen jeg sprøytet bmw`n, i 2009.

det viste seg at firmaet som hadde boksen ikke har skiftet inntaksfilter noen gang! boksen ble montert i 90-92....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...