diohrvik Skrevet April 13, 2013 Skrevet April 13, 2013 Jeg strammer også reima ekstra, på helt org m20er, syns ikke den strammer seg nok selv. Men du tror ikke løpe hjulet har tatt skade av at du modda det da?
stensheim Skrevet April 13, 2013 Forfatter Skrevet April 13, 2013 ok, ja hjulet kan ha vridd seg litt da jeg sveiset, har strammet en del nå og det ble bra, reima ligger 1-2mm fra indre kant på strammehjulet så det går.
Silverboy Skrevet April 13, 2013 Skrevet April 13, 2013 Hvorfor passet ikke sidepanelet mot hjulbuen forresten? Synes du skrev at sidepanelet var originalt?
stensheim Skrevet April 13, 2013 Forfatter Skrevet April 13, 2013 riktig det Jørgen-a sier. nei jeg har ikke bestilt time enda men bilen er vel klar for bremsing.
stensheim Skrevet April 29, 2013 Forfatter Skrevet April 29, 2013 slik ble di siste delene etter tilpassning.. fikk i et kamera, type AEE så nå blir det litt filming! klar for bremsing har vært og bremset i dag, greie tall dette syns jeg, vi har vel kunnet fått noe mere hk men valgte og avslutte da alt fungerer klokkereint! en liten videosnutt på 98okt.. og 114okt..
e30 tic Skrevet April 29, 2013 Skrevet April 29, 2013 Satan..slike papir gir skru motivasjon... Du må legge dette ut i tråden jeg har startet viewtopic.php?f=9&t=257528
stensheim Skrevet April 29, 2013 Forfatter Skrevet April 29, 2013 joda, den fungerer greit nå toppen er portet max av meg selv, helt sikkert ikke optimalt men mye bedre enn originalt vil jeg tro, race ventiler og Z45 turbokam.
Silverboy Skrevet April 30, 2013 Skrevet April 30, 2013 6766 vel? Synes det så ut som det var forholdsvis lite moment... (alt er relativt selvfølgelig ) men ut i fra hvordan kurven er så er det vel mappet til flat begrenset moment kurve og jevnt økende effektkurve..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå