stensheim Skrevet April 29, 2011 Forfatter Share Skrevet April 29, 2011 det ble mye bedre på toppen ja, vil nok tro at det ble litt mere hester nå. fikk opp trykket og da var det rett opp på turtall spærra i 3 gir, toyo r888 duger ikke lengre. virker også som at sc6262 er perfekt på min motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stensheim Skrevet Mai 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2011 lurer på om jeg skal kjøpe disse felgene, 7.5"x 16" med 215/45/16 dekk, hva tror dere? eller disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stensheim Skrevet Mai 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2011 har investert i bankesensor, gleder meg til og justere tenningen, vil nok tro at jeg kan lure frem en del hk. var enkelt og montere denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mai 10, 2011 Share Skrevet Mai 10, 2011 det var en fin sak! Dyr eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stensheim Skrevet Mai 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2011 koster 3800 inkl frakt, er verd hver en krone da det er en god sikkerhet syns jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mai 10, 2011 Share Skrevet Mai 10, 2011 Phormula er bra greier:) Men trenger ikke bankesensor for å hente ut mer. Da kjører du på lånt tid. Maks moment opptrer en liten "stund" før knock. Men uansett bra å ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stensheim Skrevet Mai 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2011 er greit og ha for og justere etter da jeg ikke vet hvor mye mere tenning jeg kan ha, er maange år siden det ble brukt bankesensor i bremsebenk og uttalige modifisering på motor etter det. jaja, har bestilt meg felger nå, ble ikke noen av disse lengre opp............... er spent på om det blir noe pent da men ..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Mai 11, 2011 Share Skrevet Mai 11, 2011 jaja, har bestilt meg felger nå, ble ikke noen av disse lengre opp............... er spent på om det blir noe pent da men ..... Noen bilder av de aktuelle felgene da f.eks? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stensheim Skrevet Mai 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2011 hehe, vet ikke om jeg tørr og vise dem frem her, var billig og er lei av brock felgene nå så forandring fryder, håper jeg............ skitt au, sånne felger ble det nå. tror faktisk dem kommer til og passe bimmer`n min med den fargen, gjør dem ikke det så finnes det lakk!! felger fra GS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Mai 11, 2011 Share Skrevet Mai 11, 2011 Gull senter på blå bil kan jo bli bra det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stensheim Skrevet Mai 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2011 ja, håper det ble litt styr med bestillingen av felgene, gs ringte i dag og det har ordnet seg og felgene har kommet på palle i posten, gleder meg som en liten unge har fått i angle eyes lykter, syns det ble tøffere look nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stensheim Skrevet Mai 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2011 har vært ute og testet bimmer`n litt i kvell, lader faktisk 1kg ved 3300rpm ved og dra på i 5 gir på flatmark, det er bra, er langt spekter på disse precision turboene, har også justert opp tenningen 2grader mer , er ingen antydning til bank enda så det er nok mer og gå på. begynner og gå meget godt nå! har sett igjennom loggen og har ladet 1,78kg, går for magert da så må justere ned trykket, dysene åpnet 96% og bensintrykket datt ned til 3,4kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evovrs Skrevet Mai 14, 2011 Share Skrevet Mai 14, 2011 Beklager, men en E30 med de lyktene der, det ser bare dumt ut, føler bilen kommer mot deg bånn her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stensheim Skrevet Mai 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2011 hahaha, er både enig og uenig! hver sin smak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Mai 14, 2011 Share Skrevet Mai 14, 2011 Har noen TSW Imola 16x7,5" ET20 du kan få kjøpe. PM ved intr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå