Gå til innhold

E30 330TIC

stensheim
 Share

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...

Phormula er bra greier:)

Men trenger ikke bankesensor for å hente ut mer. Da kjører du på lånt tid. Maks moment opptrer en liten "stund" før knock. Men uansett bra å ha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er greit og ha for og justere etter da jeg ikke vet hvor mye mere tenning jeg kan ha, er maange år siden det ble brukt bankesensor i bremsebenk og uttalige modifisering på motor etter det.

jaja, har bestilt meg felger nå, ble ikke noen av disse lengre opp............... er spent på om det blir noe pent da men [-o< .....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, vet ikke om jeg tørr og vise dem frem her, var billig og er lei av brock felgene nå så forandring fryder, håper jeg............

skitt au, sånne felger ble det nå. tror faktisk dem kommer til og passe bimmer`n min med den fargen, gjør dem ikke det så finnes det lakk!! felger fra GS.

93090.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, håper det :) ble litt styr med bestillingen av felgene, gs ringte i dag og det har ordnet seg og felgene har kommet på palle i posten, gleder meg som en liten unge :mrgreen: har fått i angle eyes lykter, syns det ble tøffere look nå

HPIM0191.jpg

HPIM0190.jpg

HPIM0193.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har vært ute og testet bimmer`n litt i kvell, lader faktisk 1kg ved 3300rpm ved og dra på i 5 gir på flatmark, det er bra, er langt spekter på disse precision turboene, har også justert opp tenningen 2grader mer , er ingen antydning til bank enda så det er nok mer og gå på.

begynner og gå meget godt nå!

har sett igjennom loggen og har ladet 1,78kg, går for magert da så må justere ned trykket, dysene åpnet 96% og bensintrykket datt ned til 3,4kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...