stensheim Skrevet Mai 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2011 har endelig fått felgene, må vel justere ned fjørene, ble høy nok. ble pinglete bak med bare 7,5" felg men men. er greit at bilen ser noenlunde godkjent ut hvist det er kontroll etter veien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mai 20, 2011 Share Skrevet Mai 20, 2011 de felga der er skikkelig fine men få ned bilen litt, da blir det mye bedre!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stensheim Skrevet Mai 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2011 jo takk du, felgene er fine de , passer godt på bilen også syns jeg, har senket den litt nå, bilder kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stensheim Skrevet Juni 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2011 ja da. har vært på 4.hjulskontroll og fått justert litt hjulvinkler men ellers så har bilen stått da den forb... ombygde fuelrailen lekker igjen! har fått i nuke fuelrail og venter på pakke fra ppf, kimmit og maxam, har bestilt an8 koblinger,slanger,catchtank, 044 pumpe++ (har en 044 pumpe nå) en kompis kom med en blå holley lavtrykkspumpe som skal forsyne catchtanken. så nå skal den få nok bensin! takket være geir haugen så kommer det hoosier ET street dekk til meg snart! er street legal på fagerhaug i oppdal den 25 og 26 juni så håper jeg får alt på stell til da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 Det var spennende lesing, har lest hele prosjektet nå. Var ikke mye å prike på, men for utseende sin del kunne du kanskje justert eksosen litt inn? Ellers supert prosjekt og kjekk lesing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 Ble pent med lakkert innsug og nye felger! Hadde dog vært penere med sorte DE-Hella frontlykter, men det er en smakssak. Pip ut om du skal selge stylingen din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stensheim Skrevet Juni 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2011 takk takk, eksosen blir nok slik den er pr i dag den gitt, hehe ja du, syns vel kanskje at sorte hella lyktene er hakket penere jeg og, ble litt dillete med angleeyes men men. stylingen blir nok ikke solgt nei, begynner og bli gull verd m-tech 1 da det er lite igjen av den. skulle ha hadd side skjørta også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stensheim Skrevet Juni 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2011 blir mange deler måtte legge catch tanken da den blir for høy men tror ikke det har noe og si da blå holley lavtrykks pumpen leverer 500liter i timen. denne kassen blir montert under bilen der hvor hjulbrønnen var. har begynt og legge opp 12mm rør, tur/retur fra fuelrail. blir 8mm retur fra catch til orginal tanken. er litt forskjell fra org hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stensheim Skrevet Juni 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2011 da er jeg ferdig med oppgradering av bensintilførselen. takk til geir haugen for anskaffelse av skikkelige dekk til meg! etter mye om og men med meninger fra andre og faktisk meg selv så ble di sorte DE lyktene montert igjen, dem er hakket penere ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juni 22, 2011 Share Skrevet Juni 22, 2011 Hehe, knallhjul det der. Skulle fjernet badlooken på panseret også, da nesten i mål. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stensheim Skrevet Juni 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2011 hehe, tanken har slått meg ja, skal ta den av og se hvordan det blir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Juni 22, 2011 Share Skrevet Juni 22, 2011 bra du satte på DE igjen, er grisegromt med dem og prøv og fjern den panser saken og se hvordan det blir, tror den kan bli tøff uten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Juni 23, 2011 Share Skrevet Juni 23, 2011 er street legal på fagerhaug i oppdal den 25 og 26 juni så håper jeg får alt på stell til da! Vet du noe mer info om disse dagene? Tenker på klokkeslett og hva som skjer på lørdag og hva skjer på søndag. Finner lite info om dette på nett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stensheim Skrevet Juni 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2011 fant et bilde av plakaten på fb i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Juni 23, 2011 Share Skrevet Juni 23, 2011 Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå