Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan hende Hartgefelgene har større plass innvendig enn f.eks. Brock, men om bremsene dine er vesentlig større fysisk enn Hartgebremsene så vil det jo uansett ikke gå som du antyder her.

Flisespikkeri at du ikke får godkjent ET22, men kan bruke ET25 #-o

Skrevet

ja det er flisespikkeri men men,han kunne jo ha godtatt ET27 ...... vet du av noen som har hartge felger? har vært greit og vite innerdiameter på disse.

bremseskivene er 17mm større en alpina/hartge så er ikke så stor forskjell.

Skrevet

De er 7,5x16" ET25 ja :)

Innvendig er de littegrann konisk, men akkurat der bremseskiva ligger målte jeg diameteren til å være 38cm.

(Helt inne ved navet er diameteren 36,5cm, og så øker diameteren etterhvert utover. Er kraftigere konisk fra navet og inn til der bremseskiva ligger, og så flater det ut litt)

Skrevet

ok, tusen takk for at du tok deg bryet med og måle :D jeg har målt på mine 17" og Helt inne ved navet er diameteren 38,3cm, det er vel der calipteren er. diameteren er 36cm ved calipteren så det ser ut som det går men er trangt så det er ikke sikkert biltilsynet vil godta det.....

er dette felger du vil ev selge?

Skrevet

Kyss meg i fitta, jeg godkjente min med orginale E30M3 16" felger. Det skal vere likt for alle!!!

Det er karosseri styrken du har dokumentert fra Hartge, ikke hva felger det er på den bilen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...