Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja du, jeg sa det til han at jeg hadde funnet ei annonse på en som var godkjent med ET20 men han sa bare at han måtte høre på sjefen i sfoor eller hva i svarte det heter.... når jeg skulle godkjenne med såppass mye hk så måtte jeg følge hartge ombyggingen. jeg er heller ikke enig men du vet det er ikke noe gang til og si noe til disse.....

Skrevet

De har hengt seg opp i noe tull her. Slik var det første gangen jeg søkte'også, i 2005. Mn er godkjent med 7,5x17 et20

Skrevet

Det er tillatt med 15mm sporviddeendring, dvs +/- 7,5 mm pr side. Da trenger du jo ikke være spot-on med et...

Sent from my ST17i using Tapatalk 2

Skrevet

Jeg har noen felger som er 7 x 17" ET 25. Veit ikke om det går an jeg? Det sitter på noen asfalt slicks som er fra Mats Lysen! De kan selvfølgelig taes av, men det kunne jo ha vært en klaff da du bruker sånne selv !? :)

Skrevet

jeg kan ikke bruke 15mm sporviddeendring regelen da den blir ombygd tilsvarende hartge.

jeg gidder ikke og diskuteren med han da han er meget grei og ha med og gjøre på alt annet så da skal jeg skaffe dekk/felg som han påstår at jeg må ha, er jo kun det han henger seg opp i egentlig, resten er enkelt og fikse.

7,5"x17 ET25 MÅ jeg ha!

Skrevet

Kan ikke si annet enn tullball. Da skulle du ikke fått godkjent noe som ikke er likt hartge heller. Med rette ord, bilen skal ikke bli godkjent i det hele tatt da den ikke er lik.

Men det er jo bare å skaffe felger:-)

Skrevet

sant så sant du.

jeg må dempe lyden betraktelig og har ikke lyst til og sette på en til demper,har simons demper og den demper ikke mye, er det noen som vet om gode universal dempere?

Skrevet

Bare gjør slik som jeg gjorde, tok et 1" rør og kappa det i ca 25cm lengde. Så sveisa jeg igjen ene enden, borra masse hull og svesa på en plate i andre enden av røret for så å sveise hele den greia inni eksosen. Så bare tok jeg den ut etterpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...