Jørgen-A Skrevet Oktober 3, 2012 Skrevet Oktober 3, 2012 Ok. Trodde du hadde orginalt driverk jeg. da skjønner jeg.
stensheim Skrevet Oktober 3, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2012 Hva veide den totalt og på hver av akslene? den veide 1285kg totalt 660kgfram 625kg bak orginal egenvekt på 323 er 1135+sjåfør totalvekt er 1540kg egenvekt: 600kg fram og 535kg bak
Kristov Skrevet Oktober 3, 2012 Skrevet Oktober 3, 2012 Hva veide den totalt og på hver av akslene? den veide 1285kg totalt 660kgfram 625kg bak orginal egenvekt på 323 er 1135+sjåfør totalvekt er 1540kg 600kg fram og 535kg bak 45kg bør gå greit. Carbonpanser sparer deg for raske 10kg i alle fall. Bytte ut sportsstoler med normale sofastoler så sparer du noen kg der også.
stensheim Skrevet Oktober 3, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2012 ja det skal ikke være noe problem med dette, han sa at han har vært borti mange som har hatt høyere vekt og fikk det til. dette er jo bare en filleting spør du meg.
Silverboy Skrevet Oktober 4, 2012 Skrevet Oktober 4, 2012 Tips fra bt mann: sett inn halvbur, da får du ikke ha bakseter og får nedregget sitteplasser.. Men du vil kanskje ha bakseter?
e30 tic Skrevet Oktober 4, 2012 Skrevet Oktober 4, 2012 Tips fra bt mann: sett inn halvbur, da får du ikke ha bakseter og får nedregget sitteplasser.. Men du vil kanskje ha bakseter? Er du Statens V ansatt? For noen uker siden fikk jeg svar på min E36 at dem har sluttet å ned regge ant sitte plasser, og at pr dags dato di ikke godkjenner halv eller hel bur
winchester Skrevet Oktober 4, 2012 Skrevet Oktober 4, 2012 Tips fra bt mann: sett inn halvbur, da får du ikke ha bakseter og får nedregget sitteplasser.. Men du vil kanskje ha bakseter? Er du Statens V ansatt? For noen uker siden fikk jeg svar på min E36 at dem har sluttet å ned regge ant sitte plasser, og at pr dags dato di ikke godkjenner halv eller hel bur Samme info fikk jeg av Odd Bertil Yksnøy v/ Ålesund trafikkstasjon. Kjipe greier.
Silverboy Skrevet Oktober 4, 2012 Skrevet Oktober 4, 2012 Nei er ikke ansatt der nei, var ett tips jeg fikk når jeg kommenterte at det vel ikke var lov å redusere sitteplasser lenger. Pussig.. Kanskje enda nye regler da
Silverboy Skrevet Oktober 4, 2012 Skrevet Oktober 4, 2012 Er det ingen som leverer tuv godkjente halvbur da?
Stale_H Skrevet Oktober 4, 2012 Skrevet Oktober 4, 2012 Er vel heller det at du får ulike svar av hvilken trafikkstasjon du bruker langs norges land.. Høres kanskje rart ut, men dette varierer noe helt forferdelig!
M3 Yngve Skrevet Oktober 4, 2012 Skrevet Oktober 4, 2012 Er dags formen den med sitte plasser ned regga. Veiderektoratet eller hva det heter så fint, har vist kommet med dette med sitte plasser, bur osv. De mener vist, at om du kjører etter forhold og farts grenser, trenger man ikke bur. Så mener dem at skal du kjøre på bane, skal du bygge deg bane bil. Men alle disse biltilsyns folka, har lov til å gjøre mye de, og så lenge man har dok på ting, er de ikke så vanskelige med å gjøre. Lykke til med lettinga
Silverboy Skrevet Oktober 4, 2012 Skrevet Oktober 4, 2012 Får vise de top gear filmen av når de legger en Saab og en E30 på taket, da er de sikkert enig i at en bøyle er på sin plass
e30 tic Skrevet Oktober 4, 2012 Skrevet Oktober 4, 2012 Vi diskuterer dette her og på BMWccn forumet. Slik jeg tolket det ut fra min søknad er nok tiden der 316 og 518 ble godkjent ombygde med lavere sete antall forbi.....
Pedi Skrevet Oktober 4, 2012 Skrevet Oktober 4, 2012 Slik jeg tolket det ut fra min søknad er nok tiden der 316 og 518 ble godkjent ombygde med lavere sete antall forbi..... Liker IKKE
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå