Silverboy Skrevet Oktober 5, 2012 Skrevet Oktober 5, 2012 Hihi, lånt turbo fra gressklipper'n til nabo'n?
e30 tic Skrevet Oktober 5, 2012 Skrevet Oktober 5, 2012 Rent og pent! Di bildene fikk min til å se ut som en sliten veteran på undersiden(heldigvis er den det til neste år)
Silverboy Skrevet Oktober 5, 2012 Skrevet Oktober 5, 2012 Har du fortsatt Catchtanken bak? Har de sagt noe rundt den?
stensheim Skrevet Oktober 5, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2012 Hihi, lånt turbo fra gressklipper'n til nabo'n? haha, noe sånt... Catchtanken er inni aluboksen som er skrudd fast der hvor reservebrønnen var, det var ikke en kommentar om det.
Silverboy Skrevet Oktober 5, 2012 Skrevet Oktober 5, 2012 Genialt og du har stålomspunnet ut fra den boksen eller kjører du Alu rør hele veien? Trodde de ville kicke på det bensinsystemet så langt bak med tanke på påkjørsel bakfra osv.. Da har jeg ett eksempel å vise til hvis de skulle komme til å kicke på det på eu
stensheim Skrevet Oktober 6, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2012 har stålomspunnet ca 5cm ut fra boksen og alurør på resten. jeg tror ikke det er noen regel på hvor langt bak en kan ha det, bare det at hvist en har f.eks catch i bagasjerommet så må en ha brannvegg mot coupe`n.
morten.2 Skrevet Oktober 6, 2012 Skrevet Oktober 6, 2012 Slik jeg tolket det ut fra min søknad er nok tiden der 316 og 518 ble godkjent ombygde med lavere sete antall forbi..... Liker IKKE Det går med E30,om du bytter til E30M3 baksete
Ullsokk Skrevet Oktober 7, 2012 Skrevet Oktober 7, 2012 Hva slags motorstyring skal du godkjenne med? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
stensheim Skrevet Oktober 7, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2012 det er datasprut i den, er ikke noen spørsmål om hvilken motorstyring jeg har. dem måler bare co2 verdien.
Frode_E30 Skrevet Oktober 9, 2012 Skrevet Oktober 9, 2012 Har du fjernet asfaltmattene i bilen? Jeg henta ut 20-25kg!
stensheim Skrevet Oktober 10, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2012 så og si alt av asfaltmatter er fjernet ja, vurderer og kjøpe meg racingbatteri, sparer fort kg på det. har andre sportsstoler liggene så skal veie disse. jeg kommer i mål uten glasfiber panser,bagasjelokk og skjermer.
Devils Skrevet Oktober 10, 2012 Skrevet Oktober 10, 2012 Du e et råskinn som ikke gir opp og får det godkjent
stensheim Skrevet November 3, 2012 Forfatter Skrevet November 3, 2012 jau, kan vel komme med en liten oppdatering da kanskje, nå er jeg godt i gang med og lette bilen da den var for tung for og få den godkjent har lettet den litt over 60 kg så langt og jeg måtte lette den minimum 45kg etter ned reg. her er noen bilder: glassfiber deler fra acm-ab.se! vil absolutt anbefale dette firmaet, seriøs og bra service, ikke perfekt men bra passform! og så har jeg fått i glassfiber fangere i m-tech 2 look fra gs litt tilpassing kreves
Kristov Skrevet November 3, 2012 Skrevet November 3, 2012 Har du vekten på de ulike delene? Mye pussing som må til?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå