Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hihi, lånt turbo fra gressklipper'n til nabo'n? ;)

haha, noe sånt...

Catchtanken er inni aluboksen som er skrudd fast der hvor reservebrønnen var, det var ikke en kommentar om det.

Skrevet

Genialt :) og du har stålomspunnet ut fra den boksen eller kjører du Alu rør hele veien? Trodde de ville kicke på det bensinsystemet så langt bak med tanke på påkjørsel bakfra osv.. Da har jeg ett eksempel å vise til hvis de skulle komme til å kicke på det på eu :)

Skrevet

har stålomspunnet ca 5cm ut fra boksen og alurør på resten. jeg tror ikke det er noen regel på hvor langt bak en kan ha det, bare det at hvist en har f.eks catch i bagasjerommet så må en ha brannvegg mot coupe`n.

Skrevet
Slik jeg tolket det ut fra min søknad er nok tiden der 316 og 518 ble godkjent ombygde med lavere sete antall forbi.....

Liker IKKE :(

Det går med E30,om du bytter til E30M3 baksete

Skrevet

så og si alt av asfaltmatter er fjernet ja, vurderer og kjøpe meg racingbatteri, sparer fort kg på det. har andre sportsstoler liggene så skal veie disse. jeg kommer i mål uten glasfiber panser,bagasjelokk og skjermer.

• 4 weeks later...
Skrevet

jau, kan vel komme med en liten oppdatering da kanskje, nå er jeg godt i gang med og lette bilen da den var for tung for og få den godkjent :roll:

har lettet den litt over 60 kg så langt og jeg måtte lette den minimum 45kg etter ned reg.

her er noen bilder:

glassfiber deler fra acm-ab.se! vil absolutt anbefale dette firmaet, seriøs og bra service, ikke perfekt men bra passform!

20121031_222640.jpg

20121101_211729.jpg

20121101_225315.jpg

20121101_225401.jpg

20121102_001534.jpg

og så har jeg fått i glassfiber fangere i m-tech 2 look fra gs

20121101_211818.jpg

litt tilpassing kreves

20121102_175458.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...